Leden 2014

Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 22:04
Hyundai ix35 cítil solidně postavené, ačkoli, i když zkoušejí nějaké drsné, chraplavý terénu.

A je tu spousta jako o nové 135kW 2.0 l turbo diesel - menší verzi poutavý 2.2 litru nafty, nalezené v větší Santa Fe a jeho sestra Kia Sorento auto.

Není zas až tak moc točivý moment, ale 392Nm - vyrobené z 1800-2500 rpm - zajišťuje, že je znatelný strčit do zad, když stisknete na pedál akcelerátoru v $37,990 ix35 Highlander. A standardní (byť je to částečný) Všichni kolo řídit systém zajišťuje, že přední kola nebude příliš točit, když tvrdě zrychlení z klidu nebo z rohu.

Je to rozhodně víc námahy (a úspornější - 7,5 v 8,5 litru na 100km) než 2.0litrový benzínový čtyřválec, který napájí 26,990 $ entry-level 'Aktivní' model přední náhon, který Hyundai říká bude vyčleněna ix35 prodeje. Spousta ot je nutné, zejména když kopce přicházejí do hry, ale alespoň motor je poměrně tichý, když tlačil.

Nové auto (volitelné) šesti rychlostní se aby frekvencím co nejrychleji na svazích, přestože by to bylo s umístěním dvou zařízení spíše než. Řidiči mohou zvolit funkci "tipshift", ale nazývat to manuální režim je strečink pravda lehce: převodovky neměnil vždy z třetího na druhý, pokud je požadována a klidné azení pevod auto také tzsích automaticky než motor dosáhne svých redline.

Základní model Hyundai ix35 také pohání přední kola, takže pro ty, kteří hledají výhody extra přilnavost na mokré vozovce, elita a Highlander modely jsou pro jejich částečný čtyři-kolo-pohon systémy, (které poslat síly na zadní kola, pouze v případě, že je to nezbytné, ale může být uzamčen v režimu 50: 50).

Pomenší spuštění disk cesta znamenala, že jsme nedostali příležitost zkusit větší kapacity (2,4 l) verze 2.0 litru, který je namontován na mid-range "Elitní" ix35. (To je cena 31,990 $ nebo $34,990 Pokud vyberete 2.0 l turbo diesel.)

Ix35 kabina se jemně liší třech úrovních výbavy dostupné, s motory, sedadla materiál a funkce klíč rozlišující body.

Návrháři interiéru Hyundai mají za cíl vyrovnat úspěchu svých kolegů vnější design, inteligentní pomlčkou, která je převážně černý s rozstříknutým stříbrného plastu. Existují také některé hladké texturované povrchy, ale překvapivě je zoufalý z ušlechtilých materiálů měkká.

Skladovací možnosti jsou bohaté, hluboké konzole bin, více cupholders a dobře velikosti (a pěkně tlumené) tyto.

V zadní části dospělí najdou dost místa pro hlavu, nohy a prsty a lavice je dostatečně lomené nabídnout podporu slušné pod stehna.

Boot je rozumně, ne-li velkoryse velikosti, ale zadní sedadla složit téměř plochá na zvýšení kapacity zavazadla.

Všechny ix35s mají náklad kryt, s zavazadla čisté přidané do elity a Highlander modely. Druhé, rozsah cylindr zahrnuje také panoramatické střešní okno, vyhřívané přední sedačky, dvouzónová klimatizace a zadní kamery.

Standardní vybavení i pro základní model ix35, zahrnuje však šesti airbagy, kontrola stability, sjezdové brzdy ovládaní (v terénu), hill-start assist, 17palcový slitiny, moc sedadla řidiče a iPod kompatibilita.

Jestliže stále existují řadu oblastí - například inženýrství polské a vnitřní kvality - kde ix35 stezky konkurence v segmentu kompaktních SUV Hyundai známka hodnota za peníze.

Hyundai ix35 2014

15. ledna 2014 v 22:00
Tento Hyundai ix35, revidovanou verzi jihokorejské společnosti Nissan Qashqai a soupeř Mazda CX-5, má hodně dostát.

Model byl zahájen před více než třemi lety a rychle se stal jedním z nejprodávanějších vozů v evropských dějinách automobilky Hyundai.

To pomohlo k rostoucí reputace firmy a zvýšená pozice na evropských auto prodejní žebříčky, stejně jako zavedení svět designu jazyka "fluidního tvarování", který je od té doby odstartován přes zbytek modelové řady.

S tímto mírné revize - vyvinut na Hyundai Motor Europe technického centra v Rüsselheim, Německo - společnost slibuje větší upřesnění uvnitř a venku, powertrain účinnosti inovace a širší výběr vybavení. Základní základy auta zůstávají stejné, nabízejí 591 litrů použitelného místa up zavazadlového prostoru a prostoru pro pět cestování v pohodlí.

Tato varianta diesel je velký prodejce v oblasti Velké Británii Správa udeřit sweet spot mezi dobré pohonných hmot, relativně nízkou cenou a slušná standardní specifikace. Montážní linka pro osvěžení ix35 nedostane do zařízení až do srpna, ale testovali jsme velmi pozdní předvýrobní verzi.

UK modelu řady line-up je splatná za některými přeskupení specifikace uvedena do souladu s jeho velkým bratrem, Santa Fe, ale varianta GLS levou straně disku, jsme jeli v blízkosti továrny Hyundai na východě České republiky zhruba odpovídá shora specifikace modelu 'Premium' ve Velké Británii.

Je dodáván s hlavním památkám včetně vyhřívaný kožený volant, panoramatické střešní okno, přední a zadní parkovací asistent, 7 TFT satnav obrazovce a dvouzónová klima.

Co to je?
Snad moudře, Hyundai nebyl zfalšován příliš dramaticky ix35 osvědčené vzorce. Ve skutečnosti vám by se těžko rozpoznat významné styl změny, nové přední a zadní světla.

Je-li naše auto předvýrobní zkoušky něco jít, úpravy uvnitř kabiny jsou také poměrně subtilní. To není nutně kritika. Stejně jako dříve ix35 kabina těží z nedostatku nepořádek a zmatek. Znovu zdůrazňuje zpráva, že je to nesmysl, funkční auto. Vše je jak má být: místo řidiče je dobrá, sedačky pohodlné a viditelnost přijatelné, byť na kolotoče a křižovatek omezován robustní sloupky.

Většina ovládacích prvků v kokpitu jsou v intuitivní pozicích, takže není nutné si rozmyslet umístění je na cestách. Jsme se potýkala s tlačítkem, který upravuje systém Flex Steer, který je částečně zakrytý volant. Jak často budete cítit potřebu přepínat mezi jeho třemi režimy na cestách, je však diskutabilní bod.

Na silnici 1,7 litru nafty táhne dostatečně když nakryta šest rychlostní manuální, ačkoli často musí být poměrně tvrdě pracovali, aby rychlý pokrok. Díky tomu není nejtišší jednotek.

Dokonce vybaven volitelnou 18 in slitiny, naše předprodukční ix35 přejel velmi kompetentně oprava up silnice na českém venkově. Firma jízda původní vůz byl uveden naši testeři silnice, ale tato nová verze je vybavena měkčí přední zavěšení držáků pro snížení hluku a vibrací. Přestože by trvalo back-to-back test s starší ix35 přesvědčivě dokázat, cítil přes nedokonalé povrchů jako jsou ty, které jsme zvykli v Británii shovívavý.

Když jsme testovali auto v roce 2010, naši testeři také komentoval vágní řízení. Hyundai ix35 2014 má vylepšený systém pro rychlejší reakci na řidiče vstupů a odvézt více zpětná vazba. Přesně kolik interakce toužíte závisí na výběru ze tří režimů vybírat systému Flex Steer. Normální, komfortní nebo sportovní režimy lze vybrat a upravit úroveň podpory posilovač a zpětnou vazbu.

Na rozdíl od některých konkurentů systémů je znatelný rozdíl mezi každý režim, a to je systém, který by mohl přízní s rodinami, kteří mají dva nebo více určených ovladače, každý s různými preferencí jízdy.

Ale nemyslím si jednu minutu, že posunul tlačítko až do 'sport' nastavení bude odemknout všelijaké apex stříhání dynamické slastí. Flex Steer nemá žádné změny nastavení pozastavení nebo podvozku a harry toto dva kolo pohon verze ix35 2014 skrz roh a zažijete přebytek naklánění a nedotáčivost, které vám přináší prudce zpět do reality.

Mám jednu koupit?
Síle této pre-produkce jednotky Hyundai ix35 2014 by měl rozhodně na vašem testu jednotky užšího Pokud jste na trhu pro vozidla, která je stejně schopný na škole probíhat, útěku do obchodu s nábytkem byt balené a rodinné dovolené.

Stylování a mechanické vychytávky jsou mírné, ale dostatečné, aby ix35 pevně v tvrzení v tomto segmentu.
Ceny přes pohoří Velké Británie budou pravděpodobně mírně zvýší, když tuto vylepšenou ix35 se představil koncem tohoto roku, a budeme muset počkat na finální specifikace UK aby se přibité k určení, kolik dobré finanční dohoda představuje proti jeho soupeři. Nicméně zdá pravděpodobné, že bude pokračovat v tradici Hyundai nabízí spoustu dobrot pro přiměřené výdaje.

Ti, na trhu pro vozidla s více kdekoliv schopnost a vlečení potenciál chtít podívat na diesel 2.0 litru, který je k dispozici ve dvou státech melodii a nabízí víc punč a vypadá to, že to je práce méně v procesu. Pro většinu však tato levnější, střídmější 1,7 l CRDi by měla Ukázat adekvátní v téměř všechny denní řízení situací.

Stručně řečeno, zdá se nepravděpodobné, že relativně menší aktualizace ix35 se chystá udělat něco jiného než posílit pokračující úspěch Hyundai v Evropě.

Hyundai ix35 1,7 CRDi 2014

Hyundai ix35 lpg

15. ledna 2014 v 21:55
Stylizovaný v Hyundai německý design studio, Hyundai ix35 LPG byl první Hyundai na funkci značky "Fluidního tvarování" téma, když dorazila protinožců v únoru 2010 (měli bychom jít tak je to jeden z "nejlepších" vypadající kompaktní SUV na trhu). Z velkých hexagonální mřížky up-front, který okamžitě dává Hyundai přítomnost, když jste na místě ve vaší zpětné zrcátko, na zadní poklop, které funkce co by se dalo nazvat 'mini kachna ocas' (Porsche 911 fanoušci pochopí tento termín), designu ix35 získává auto verdikt palec nahoru.

Vzhledem k velikosti vozidla 'stopa' Hyundai ix35 lpg je žádný lehký design - výklopné váhy mezi 1,6 & 1,8 tun (porovnejte střední rodina velikosti vozu a uvidíte, že v průměru SUV jsou rozhodně těžší stvoření). Přední maska je tělo barvené na entry-level třídy 'Aktivní' a jako výsledek (na naše oči) nezobrazí také integrovaný jako šedé barevné verze na střední a vyšší třídy.

Volant je funky four-ti paprskový design a sedadla řidiče rysy šest moc úpravy (kromě na entry-level aktivní stupeň). Poloha sedadla je poměrně vysoká, poskytuje dobré čelní viditelnost.

Zadní sedadla nabízejí dostatečný prostor a funkci centra sklopná loketní opěrka s slušné velikosti cupholders. Hyundai ix35 kabina úložný prostor je ideální pro rodinné auto a zadních sedadel rovnou položit zvýšení nákladového prostoru z téměř 600L na více než 1, 400L! Panoramatická prosklená střecha, standardní třídy Highlander, vytváří krásný odlehčenou atmosféru interiéru.

Pre říjen 2010 lpg Hyundai ix35 volant upravené o nakloněná rovina (nahoru & dolů), ale ne dostat (v & ven). Už ne naštěstí to teď dělá obojí. Rozsah ix35 2011 také získá další tlumící materiály ke snížení hladiny hluku silniční.

Pomlčka má více tvrdých plastů, než bychom si přáli. Zadní nohy je adekvátní, spíše než velkorysý, a stoupající spodní okno line znamená, malé děti, v druhém řádku může se snaží získat dobrý výhled na okolní svět...

Entry-level aktivní 2,0 litrový benzínový motor produkuje slušné 122kW moci (& 197Nm točivého momentu) a zatímco hlučné pod tvrdé akceleraci, které se v žádném případě zapomíná - to je jediným pohonem předních kol varianty a následně lehčí než AWD ix35.

Mid-specifikace 2.4litr benzinu těží z podstatně větší točivý moment (227Nm); avšak zdaleka nejpůsobivější motor je hladké znějící 2.0 L Turbo Diesel který generuje monstrózní 135kW moci a 392Nm momentu.

V reálném světě jízdy 2.4litrový benzínový motor necítí rychleji, než entry-level 2,0 l; Jakkoli to zní méně hlučné.

Hyundai ix35 je jedním z plošší na koni-kompaktní SUV na trhu a se nebojí být listoval v rozích (relativně vzato samozřejmě). Vzhledem k tomu, Highlander třídy jezdí na větších 18palcová litá kola, to je impozantní, že tento stupeň jízda je pohodlné, když ne více, než střední-spec Elite model.

Řízení je na straně světla, ale vzhledem k tomu, že to není sportovní auto, je to sotva stojí za zmínku. Pod tvrdé akceleraci Turbo Diesel stupně mohou trpět momentu vola prostřednictvím volantu (není divu, vzhledem k tomu kolik tažné síly, tento motor nemá). Působivé zpracování (pro vysoce jezdecké SUV tak jako tak) na úkor zvýšení kvality; Zatímco jemné nad hladkých povrchů jízda je dotek na straně firmy nad hrubší povrchy... Od října 2010 se změnila elektronický posilovač, zlepšit řízení pocit a pro zlepšení kvality jízdy všech AWD varianty nyní získat ASD zavěšení jako standard. Dáme vám vědět, co si myslíme o změnách velmi brzy, jakmile jsme strávit nějaký čas jízdy aktualizovaný rozsah.

Všechny ix35 lpg jsou velkou hodnotu za peníze s vysokým standardem. Automaticky je kvalitní šest rychlostní box - výrazné zlepšení oproti počtu konkurentů čtyři převodovky. Hyundai ix35 přichází s působivou bezpečnostní prvky jako standard: šesti airbagy, brzdy ABS, elektronická brzda distribuce, trakční & stabilitu ovládání, ovládací orgán brzdového zařízení z kopce a Hill Start Assist kontrolu. Října 2010 předsériová parkovací pomáhat jako standard ve všech stupňů.

Hyundai ix35 test

15. ledna 2014 v 21:51
Jaké to je jej řídit?
Hyundai ix35 test se snaží být pohodlné, spíše než zábava, ale budete stále cítit nejhorší hrboly prostřednictvím své místo. Auto má tendenci naklánět trochu příliš mnoho kolem rohů, taky. Přesto alespoň lehké řízení udržuje věci jednoduché, když máte parkoviště.
Entry-level 1,6 benzin je nejlepší motor pro. Není to rychlé, ale to je působivě flexibilní pro malé motor a udržuje nákupní ceny. 1.7 Diesel vypadá dobře na papíře, ale je to frustrující, byt v nízkých otáčkách. Existují dva diesely 2.0 litr vybírat, příliš, které dávají mnohem větší výkon, ale jsou příliš drahé kupovat.
Všechny motory jsou také na náš vkus až příliš nahlas, a tam je příliš mnoho hluku větru a cesta ke slyšení na dálnici. Můžete najít sami nepříjemně hlasitě objevoval stereo aby přehlušil rámus.
Jak to vypadá uvnitř?
Ačkoliv někteří z plastů cítí spíše nevýrazné, pomlčku je jasně stanoveno a volant pripojene kontroly pro stereo. Vyvýšené místo řidiče dává skvělý výhled ven, ale zadní viditelnost je napaden úzká zadní okna. Je tu spousta místa pro rodinu natáhnout v prostoru pro cestující a širokým otevíráním zadních dveří se dostat dovnitř a ven hračka pro děti a babička stejně.
Kit úrovně jsou působivé, také, jako klimatizaci, Bluetooth a zadní parkovací senzory jsou všechny standardní v celém rozsahu. Prémiové oříznutí přidá panoramatické střešní okno, tempomat a bezklíčové odemykání.
Jak spolehlivá je?
Hyundai ix35 test nevystupuje v nejnovější průzkum spokojenosti JD Power vlastnictví, ale větší Hyundai Santa Fe byl oceněn průměrné skóre pro mechanické spolehlivosti. Záruka pět rok, neomezená Kilometráž by měla pomoci dát svou mysl v klidu.
Je tu všechno, co jsme by naděje na seznamu bezpečnosti, od šesti airbagy a kontroly stability na aktivní opěrky hlavy, které minimalizují krční páteře při nehodě. V Euro NCAP crash testech Hyundai ix35 zaznamenal působivá 90 % a 88 % pro dospělé a děti bezpečnost, respektive.
Mám jednu koupit?
Hyundai ix35 je crossover výhodné, ne-jeden z nejlepších na disk. Ceny jsou konkurenceschopné, prodej hodnoty silné a spousta dobrot, jsou standardem u všech modelů. Diesel modely nabízejí nejlepší provozní náklady, ale je to nákladné kupovat. Pokud to vydrží, jsme by řídit vás na levná a flexibilní 1.6 benzin.

Tuning Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 21:48
Někdo z vás, kteří pravidelně čtou mé sloupce pravděpodobně uvědomit, že se cítím 4 x 4 místo. Toto místo je mimo silnici. Pozemky křižníků, Land Rovery a jejich podobní jsou velké a neskladné. Pomalu k urychlení, sotva wieldy na těsné rychlé tempo horské průsmyky a závěsy, které libuješ jako obézní naštvaný labužník na zamrzlém jezeře poté, co obdrží dobrého strčit. Hospodyňky a otec rodiny pana pořád je. Důvodů penis substituting macho, nebo proto, že, ačkoli kombi požadavky c e, kteří chtějí, aby se chytil v jednom?

Tedy pseudo 4 x 4 tuning Hyundai ix35 tady zůstane. Žádné záminkami na nízké rozsahu převodové poměry, ani zmínka o přiblížení a odlet úhly nebo že nadávku, brodění hloubku. Kdepak ty dny jsou pryč. Důležité problémy s moderní pohon čtyř kol? Elegantní vzhled, sníženou spotřebu, 0-100 krát.

Ochrana proti pádům. Copak to máme? Re-vynález rodinné kombi. Tak na Nedávné odhalení nahrazení Hyundai Tucson stárnutí. Tucson byl výrobek, který vzal Hyundai hlavního proudu. Cenově dostupný vstup do soft-roader domény než vědomé kupce. Zapomeňte dovedně konzervativní deska oboustranný návrh obložený v dollops levných plastů a s pohledy, které pouze účetní by mohl zamilovat se. Získáme tak jako kouř a zrcadla výtah záblesk svalové boky s náramek esque plamen povrchy, kterým se podařilo sundat učil, butch a podivně žádoucí pohledu.

S hexagonální a agresivní přední mřížku. Hyundai, Audi volají, chtějí, aby jejich design chladiče zpět! Začnou mluvit o své auto a jedním z prvních bodů je snížená světlá! Vidíte? říkal. 10mm širší a delší s zvýšenou převisy. Tj více prostoru, více vozů, méně off road schopností.

Na některé technické specifikace je úžasný nový bit, s šestistupňovou převodovkou namontovanou do tuning ix35. Převodovky, je tran-saxle konstrukce, postavená a navržen interně, pozoruhodně 12 kilo lehčí než 5 rychlost to nahradí, 41mm kratší, pozoruhodně, má 62 méně dílů a jako její Závěrečná party trik, neuvěřitelně, nemá žádný dip-stick, bezúdržbový s ATF v ní dobré pro život vozidla. R2.0 Turbo diesel je k dispozici s touto možností. Je to překvapivě vyzvednout banda.

Nejrychlejší z řádku s nejlepší spotřebou paliva. Dobrý hnací ústrojí, pohodlné odpružení, namáčení do rýhy na šotolině silnice dobře, slušný kompromis sportovnosti, se sklony k potřebám prozaičtější ovladače. Hluk ze silnice je patrný jen vniknutí na pohodlí cestujících, zatímco není tak strašné nebo obzvláště špatné, že je to oblast s prostor pro zlepšení.

Bohaté plasty a měkké pomlčka materiály jsou dominantní interiéru hmatové prvky v tuning Hyundai ix35, doplněná slušné kvality. Zdá se, že východní hráči konečně realizovat, že musíme sedět a užívat si v našich vozech. Prostor pro dobré nohy a pěkná, sportovní pomlčka design kompletní interiér. -Pod připojení v, taková škoda, že tato jednotka nepochází specced s RDS. Volant založené tempomat a prvky zvuku jsou však standardní. Nedostatek zařízení blue-tooth, dokonce i jako možnost, je smutný, nutí jeden jít náhradních dílů.

Toto auto diesel jděte břímě: panoramatické střešní okno, keyless go, kůže, dvouzónová klimatizace, roztomilý indikátor opakovače v zrcadlech, spousta airbag, hill desent, stejně jako různé kontroly stability. Myslím, že skutečnost, že tyto "off roaders" jsou k dispozici v 4 x 4 a 4 x 2 má smysl. Toto bude jezdit na silnici. Cesta může být štěrku, na silnici, ale přesto. Myslím, že ten, kdo si je pro dieslová auta, nikoli levné na R369 900, ale vzhledem k tomu, 5 rok 100 000 servisního plánu a záruku a standardního vybavení většiny modcons, který je extrémně konkurenceschopné ceny.

Outlander a x-trail, pozor! Přál bych si, aby že byl derivát dieselové auto 4 x 2.

Hyundai ix35 4x4

15. ledna 2014 v 21:05
Hyundai dala své nejprodávanější malé SUV, Hyundai ix35 4x4, středního věku vyváznutí revidované benzinové motory, ostřejší řízení, styling štípnout dovnitř a ven a místně naladěné odpružení, mezi další vylepšení.

Byl zaveden přímý vstřik na 2.0 litru a 2.4 litru čtyřválcové benzinové motory, které nyní nesou označení GDi, zatímco manuální převodovky, která je k dispozici na vstupní úroveň ix35, aktivní dostane extra vybavení, přičemž do šesti rychlostmi.

Většina modelů série II ix35 také na výlet menší cenu 200 dolarů, s pouze výše uvedené aktivní přední kolo pohon základní model drží svou cenu, v $26,990 (plus náklady na cestu).

Však zvláštní vydání modely postavené České ix35 4x4 - 2.0 litr benzinu GDi SE a 2.0 l CRDi SE - berou větší výšlap, až 1000 dolarů za ceny, za které byly zavedeny v březnu. Nyní jsou $30,990 pro přední kolo pohon benzin a $34,990 pro AWD diesel.

Vstupní úrovně 2,0 litrový benzínový motor - od rodiny motorů Hyundai Nu - stále přináší stejný 122kW moci, ale točivý moment je 8Nm do 205Nm.

Spolu s novou šestistupňovou manuální převodovkou nový pohon přináší spotřeba paliva 8,2 litrů na 100 km kombinované palivového cyklu - zisk o 0,3 litru na 100 km.

Zlepšení je marginálních 0,2 litrech na 100km na 2,0 l automatické ix35 elity, které se přenesou šesti rychlostní automatickou převodovkou.

Výkon a točivý moment zisky jsou mnohem výraznější pro čerstvé théta 2.4 litrový motor na elitu a Highlander AWD známky, výkon až 6 kW k 136kW a momentu roste 13Nm 240Nm.

Však extra oomph přichází za cenu s skákat z 9,2 L/100 km na 9,8 L/100 km spotřeba paliva

Alternativní 2,0 litrový dieselový motor - přezdívaná CRDi - se přenesou, zachování 135kW moci a 392Nm spolu s nezměněné kombinovaná spotřeba vyzkoušet čtení 7,2 L/100 km.

Jako kolega Korejská společnost Kia Hyundai Motor Austrálie vyzval své místní technické prostředky přepracovat odpružení, aby lépe vyhovovala australské podmínky.

Revize zahrnují různé prameny a stabilizační tyče přední a zadní, spolu s flexibilní stavci hoře lépe izolovat dopad bezohlednosti a vibrace.

Elektrický posilovač řízení získá rychlejší procesor 32-bit poskytovat rychlejší reakce na řízení vstupů a lepší zpětnou vazbu. Také řízení poměr byl snížen z 2,96 na rychlejší 2.86 zapne zámku.

Vnější změny patří projektor styl světla namísto parabolický reflektor jednotky spolu s LED denní svícení na elitu a Highlander varianty, které také získat nové kovové Podívejte se střešními podélníky.

17Palcový a 18palcová litá kola si nový vzhled.

Uvnitř, základní aktivní dostane nový tkaný potah, zatímco elita a Highlander získat nový soft-touch horní dveře Trim. Zisky zadní sedadlo 60/40 rozdělit dvě fáze sklopit.

Bluetooth telefon a audio streaming jsou nyní standardem na všech ix35s, spolu se šesti reproduktory, volant audio na volantu, USB vstup, iPod kompatibilita, pomocné audio jack a montované střešní anténu.

Možnosti barvy série II jsou Phantom černá, šedá Titan, Remington červená, kobalt pobřeží, Atomic Orange, elegantní stříbrné a solidní čistě bílá.

Hyundai ix35 4x4 je nejprodávanější malé SUV v Austrálii zatím letos s 14,380 prodej do konce září.

Pouze větší Mazda CX5, s 15,315 zákazníky v rok do dneška, nalezla milost u větší SUV kupujících.

Předváděcí Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 21:00
Hyundai ix35 je Nissan Qashqai, Škoda Yeti, Peugeot 3008 a úchvatné Kia Sportage v co se rychle stává velmi přeplněné městské sportovní užitková vozidla sektor. Jak tedy může vyrovnat se Hyundai? Hyundai je větší pro začátek, některé 10cm delší než Nissan nabízí velkorysý 591 litrů zavazadlového prostoru a aby závody na jeho prsty od října 2013 Hyundai ix35 byl faceliftované s decentní změny jako nové LED osvětlení a nová litá kola, hlavní zlepšení je zvýšení kvality s měkčí odpružení a citlivější řízení výrobu ix35 vynikajícím napojením na dálnici auto který klouže po kůži v cesta.

Předváděcí Hyundai ix35 je nyní k dispozici v pěti stupních výbavy, 'S', 'SE' "SE Nav'"Premium"a"Prémiové Panorama", dříve vstupní úrovně vůz byl vybaven vyhřívaná zadní a přední sedadla, není již případ, musíte přesunout až SE a hlavně užít si tento luxus. Vstupní úroveň auto ' je mírně dobře vybaven 16 "litá kola, klimatizace, přední a zadní okna, hill assist a VEDL běh světla, SE přidává 17 litá kola, Bluetooth, tempomat, vyhřívaná sedadla, zadní parkovací senzory a automatické klimatizace, (SE nav přidává 7 dotykový Audio a seděli nav s zadní Couvací kamera) prémie přidá 18 litá kola (17 litá kola na 1,6 benzin), kožené sedačky, bezklíčové odemykání a tmavá skla, Premium Panorama přidá dvě střešní okna.

Je vstupní úroveň motor 1,6 benzín jednotka poskytuje 135bhp a dobrá ekonomika v 41,5 mpg a dostatek grunt dostat předváděcí ix35 62 kilometrů za hodinu v 11.1 sekundy a nejvyšší rychlost 111 mph, 1,7 diesel motor je trochu pomalejší a pouze nabízí ekonomiky na 48.7 mil na galon ale je stále dobrá volba. Automatické ix35 4 x 4 začíná na £2799.

Předváděcí Hyundia ix35 je překvapením, větší než konkurence a po faceliftu, lepší v mnoha ohledech. Navíc trim úrovně přidáno učinily ix35, méně výhodná, SE je pročistit úroveň, kterou doporučujeme, jak nahradit odchozí "styl" střihu. Pohon čtyř kol přitahují prémiová cena začíná na £1999.

Test Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:57
Hyundai ix35 je blízko v konceptu Nissan Qashqai, ale je to jako působivé?

Uvnitř & venku: 7/10

Správnou volbu barevného odstínu vaší ix35. Hyundai návrháři povolili příjemně volný průchod na vnější stylu, jeho crossover, ale jejich práce je ztracen, pokud zadáte v černém autě. Pak znovu Pokud nechcete otáčet, to je barva pro. Raději jsme ho v zářivě kovově odstínu. Je to opravdu moderní tvar, od anonymní Hyundais starých.

Totéž lze říci o interiér: existuje skutečný vkus k návrhu řídicí panel. Jeho výkon je dobrý, se slušným výběrem z plastů. Nejsem první, kdo poukazují na to, že je to škoda že volantu, řadicí páky a ruční brzdy nejsou ořízne v kůži - zejména jako kolo, samotné funkce užitečné prvky pro audio systém a tempomat. Spravedlnost použité plastové dost hmatové, ale Nissan Qashqai připadá hezčí ze sedadla řidiče pouze z tohoto důvodu.

Z hlediska vnitřního prostoru cestující jsou dobře postaráno. Neexistuje prakticky žádný zadní přenosu tunel, takže nohy v prostředním sedadle je skoro tak dobrý jako vnější dvě. Boot je dobrá velikost, i když prohlížet pod to a je to neuvěřitelný jak velké náhradní kolo dobře je. Je to škoda, že zadní sedadla nejsou složit úplně plochá, ale pak zase taky Qashqai.

Motor & převodovka: 5/10

Nemůžu vinit, výkon na nabídku od 2,0 l CRDi přeplňovaný vznětový motor; je to opravdu silné jednotky. Maximální výkon je citován jako 136hp, zatímco tam je na 1320 Nm točivého momentu k dispozici. To ohrožovat od velmi nízkých otáček, takže pocit ix35 rychleji než jeho 10,8 druhá 0-100km/h čas naznačuje, že bude. To není auto, které prostřednictvím, jak si pospíšit gearchange není tak přesné porovnání s jeho soupeři.

2.0 Litr nafty je jedinou možností motoru v době psaní, all nové 1,7 litru jednotka je na obzoru. Doufejme, že to je trochu klidnější, jako současný motor je vokální vůbec časy.

Jízda azpracování: 4/10

Ve městě pohodlí nedělá to dobrý podvozek. To je v podstatěHyundai ix35 test jen strana trik. V tomto nastavení to pohltí vše hodil na něj a cítí se velmi pohodlné. Nicméně na otevřené silnici nebo na dálnici není až tak působivé. To dělá dobrou práci, namáčení do větší hrboly a výmoly, ale jízda není klid vůbec, takže zážitek pro cestující, je neposedný.

To není jméno zábavu za volantem. Řízení na první pocit znecitlivění, ale s seznámení je jasné, že váha je poněkud nekonzistentní, snižuje důvěru v autě na klikatých silnici. Vše ve všech ix35 není špatné auto, ale dát to proti Qashqai a je to na jeho podvozku, že se cítí více kompletní.

Zařízení, ekonomika & hodnota za peníze: 7/10

I přes větší motor jsme se v průměru o stejnou spotřebu paliva v Hyundai 2.0 litr jako jsme to udělali v 1,5 litrový turbodiesel Qashqai, což je dobrý výsledek. Ta postava byla 8,0 l / 100km (35,3 mpg).

Testovaný Hyundai Ix35 2.0 litr nafty je cena kolem stejné značky jako Qashqai 1,5 l a Hyundai je nadšeně specced jako standard. Za €26,995 dostanete šesti airbagy, kontrola stability ESP, elektrické ovládání oken všestranný, vyhřívaná, sklopná elektrická zpětná zrcátka, klimatizace, tempomat, USB a aux-in připojení pro stereo, Bluetooth telefonování, ovládací prvky namontované volant, 17coul slitiny a mnohem víc.

Emise jsou hodnoceny jako 147g/km, což klade ix35 do daňové skupiny C. Nadcházející verze 1.7litr bude v kapele A.

Aby na Nissan Qashqai na vlastní hru vždy bude těžké rozhodnutí pro Hyundai ix35. V některých oblastech spravuje, zejména co se týče designu a rozložení - a výkon vznětového motoru. Celkově však Nissan cítí elegantněji a je nyní záležitost MINI Countryman potýkat s příliš. Máme podezření, že Hyundai ix35 test bude dařit lépe, když přijde nový motor.

Hyundai ix35 2013

15. ledna 2014 v 20:47
Hyundai ix35 je efektivní náhrada za starý Tucson, ale je to úplně jiné auto v každém oddělení. To je obrovské zlepšení v designu, kvalitě a pohodlí, ale zachovává typické silné Hyundai velkorysé vybavení a hodnotu za peníze.

To může vypadat jako off-Road, ale většina lidí volí dvou kol verze Hyundai ix35 2013. Nicméně i v případě, že jste se rozhodli pro 4 x 4, emise CO2 a spotřeba paliva jsou nízké, pomáhají udržet provozní náklady. To je skutečně dobrá alternativa k "přechody" Nissan Qashqai nebo Ford Kuga a také dělá skvělou práci na cestách.

Sedněte si za volant a byste mohli být odpuštěno pro myslet, že jste v Volkswagen, s luxusní, dobře hotových materiálů a inteligentní design. To je neuvěřitelně dobře vybaveny klimatizace, Bluetooth a vyhřívaná sedadla v přední a zadní. A kdyby to nebylo dost, dokonce přichází s pět rok/neomezená Kilometráž záruky.

Přidejte velkou řadu motorů, včetně rafinované a poutavý 2,0 l CRDi diesel, který vrátí požadovaná 51.4mpg a ix35 začne vystupovat proti dražší konkurence. Ve skutečnosti tam je velmi málo kritizovat. Dobře vypadající, snadno řídit a levné běžet, Hyundai ix35 2013 je jedním z nejlepších rodinných aut na silnici.

Většina kupujících se rozhodnout pro vynikající 134bhp 2.0litr, který vyvíjí šikovný 1320 Nm točivého momentu při 1800-2500 ot. Je tu spousta holky na nabídku od nízkých otáček a ix35 je tichý, jak to jde, s působivě nízkou úrovní hluku. Základní režim 2WD na pneumatiky 225/60 R17 je znatelně jemnější než prémiový model 4WD na 225/55 R18s. Trest je, že umožňuje přejít na přední straně trochu brzy na promáčeném kolotoče. Na hrbolaté, vyježděné koleje, zakopali hrnec země silnice rohy je lepší, ale to není auto, které vás tlačit do zatáček. Jako pohon dvou kol dostane na 60mph v o poznání méně než 10 sekund a je schopen 50mpg.

Naproti tomu 4WD visí na lehčí trest více hluku, zejména na cca 2000 ot. / min. a 60mph v 6. Použitelné točivý nepřijde až poměrně pozdě, asi 1750 rpm. Můžete kýžených asi 1250 ot/min, ale ne nižší, nebo začne trhat a řadicí páky indikátor zabliká na změnu. Ve skutečnosti znamená, nemůžete použít 6 pod asi 45mph a nelze použít 5. pod 30 mph. pohon režim se aktivuje tlačítkem na palubní desce. To je zamyká do stálý pohon a funguje až na 25mph, Štípací síla rovnoměrně mezi přední a zadní kola.

161Bhp benzínový motor postrádá podlý tahu 2,0 l, ale je to živý a dobrý motor pro kupující, kteří nejsou nadělat mega milage. Řekl, že příliš nabízí nějaké slušné hospodářství s 38mpg na nabízené a hladký výkon - Pokud to není příliš tvrdě zavyl. Benzin je k dispozici pouze jako dvou kol a má pětistupňovou převodovkou, kde 2.0 litr nafty je šest rychlostní.

Entry-level benzin 1,6 a 1,7 l dieselové motory byly později v roce 2010 k dispozici.

Interiér

Uvnitř Hyundai ix35 2013 je podstatné, ale také vyzařuje kvalitu. Použité materiály jsou kvalitní a je skutečnou pozornost k detailu, od jemné modré podsvícení na sešití kůže Audi-esque. Pomlčka je moderní a stylové, snadno čitelné číselníky a přepínače, které jsou snadno použitelné na cestách.

Sedí vysoko a získat dojem, že spousta kovu, s prostorem pro tři vzadu a pohodlné sedačky pro delší cesty. 591 Litrů nákladového prostoru je 41 litrů větší než Ford C-MAX. V bodě 4, 410mm, je ve skutečnosti 9mm kratší než nejnovější model Vauxhall Astra. Žel bohu zadní sedadla není přeložte zcela plochý způsobem chytrý konzolový Hyundai Tucson.

Přesto pod podlahou zatížení je plné velikosti slitiny náhradní kolo, přesná shoda pro silniční kola, což umožňuje otáčet a dokonce i z opotřebení pneumatik, pokud chcete. Na cestách Hyundai ix35 2013 je obecně klid s jen malým množstvím silničního šumu. Jeden je že přední a zadní vyhřívané sedačky jsou standardní - něco, co obvykle nenaleznete pouze luxusních výkonných vozů.

Standardní vybavení od startu:

Styl modely mají 17palcová litá kola, ESP, klimatizace, aktivní opěrky hlavy, spojení Bluetooth s rozpoznáváním hlasu, tyto vyhřívané přední a zadní sedadla, sjezdové brzdy řízení, elektrické ovládání oken vpředu a zadní, elektrická vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s integrovaným LED-typ straně opakovače, šest airbagů, přihrádce s chladící funkci, funkci 'follow mě domů' světlomet, rozjezd, kožený volant a gearknob, dálkové centrální zamykání s alarmem, ovládání zvuku volant, CD stereo rádio s MP3 a iPod připojením, zpětná parkovací senzory a palubní počítač.

Prémiové modely nabídku přidat slitiny 18 palců, full-length panoramatické střešní okno, automatické světlomety, chromované kliky dveří, chromované vnitřní výbava, tempomat, dvouzónová klimatizace s čidlo vlhkosti a ionizátor

Tažné zařízení Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:43
Dostanete spoustu aut za své peníze v Hyundai autosalon, zejména v případě, že je to ix35, které máte vaše oko na.

Není mnohem více než £20k dostanete, pohon, dlouhý seznam standardních Kit a zdravou kerbweight, který dělá většina střední tourers vhodné zápasy.

Jsme šli záv s 470 výraz Swift s maximální technicky přípustná naloženého vozidla hmotnost 1310 kg. Hyundai ix35 vytáhl Swift od 30-60mph za 14,5 vteřin. To je poměrně klidná, ale kolem naší trasy silniční zkoušce jsme našli výkonu přijatelné tak dlouho, dokud řidič byl připraven změnit rychlost nebo dva na kopcích.

Pevné ale nenápadný
Prostřednictvím lane změna test Hyundai ix35 byl solidní, ale nenápadný. Auto Gérarda a vágní řízení nepomohlo umístit auto s přesností, ale Hyundai zůstalo v kontrole nad karavanu.

Našli jsme ruční brzda potřebné k odtažení velmi pevně než by zastavení oblek válcování zpět po svahu 1V-10. Tato stížnost stranou, Hyundai ix35 vytáhl čistě na kopci v prvním rychlostním stupni a v opačném směru.

Brzdná dráha 11,8 metrů je mnohem působivější, než první zdá se, vzhledem k tomu, že zkušební dráhy byl namáčení mokré v době tažného zařízení.

Můžete najít mezery v ix35 si jízdu a manipulaci, které spadají nějakým způsobem chybí plynulost, které Ford Kuga majitele baví. Však shop pro Ford Kuga a budete platit mnohem více koupit auto s srovnatelné zařízení. I tak to nebude mít pět let záruka Hyundai.

Má někdo používat diesel ix35 k tažení jejich loď? Moje loď + přívěs je asi 1100kg. Brzděného přívěsu.

Na papíře, by měl zvládnout Hyundai ix35-hodnocená 1600 kg s hromady točivého momentu a AWD. Můj přítel 1400cc turbo Holden Cruze zpracovává loď OK, jak dlouho rampa není strmé nebo písčitých nebo kluzké. Dtto moje BA Falcon. Chtějí změnit automobily, v případě, že chci využít některé ne tak dobré rampy. Také zvažuje diesel Mitsubishi Outlander.

Rád bych slyšel od někoho s vlastní zkušenosti.

Bylo by to snadné. 1100 kg není hodně na váze pro dobré tažné zařízení Hyundai ix35.

Díky za odpověď. Mluvíte z vlastní zkušenosti? Jsem si jistý, že to bude táhnout. Více se zajímám o písčité nebo slizké lodní můstky. Hyundai ix35 je ZVZ, tak to by mělo být v pořádku, ale bych nerad se zbavit své staré Falcon, která nestojí za moc, ale je ve skvělém stavu, a pak najít že potíže trvají na kluzkém nebo písčitých rampy.

Ne, ne konkrétně. Ale já nemusím vědět, že bude zvládnout práci. S hmotností IX35 a skutečnost, že jeho schopen dát moc prostřednictvím al kola znamená její úchyt tahání 1100 kg na jakékoliv tažné zařízení. Získat automaticky a budete jist.

Prodám Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:36
Vzhledem k silné konkurenci, není žádným překvapením, že Hyundai ix35 byla aktualizována po několika letech. Vylepšený design a uprated podvozku nový model slibuje, že bude ještě více poutavý a lépe řídit.Vylepšený vzhled, nové stupních výbavy a další kit pomoci přidat další showroom odvolání, zatímco revidované odpružení nastavení cíl dodávat ostřejší jízdní zážitek.

Jinde Hyundai ix35 zůstává z velké části nezměněna. To znamená stejnou konfiguraci 1,6 benzin, plus 1,7 a 2,0 diesel motorů. Můžete si také vybrat mezi zvyšování efektivity dva kolo pohon a grippy čtyř pohonem kol přenosů.

Vzhled

Hyundai hraje s revidovanou vypadá ix35, což znamená, že dostanete stejné odvážný mix záhyby a křivek, deska stran a vysoký postoj v bezpečí.

Pečlivé kontroly odhalí nové LED světla pro denní svícení a přepracován ocas lampy, ale to je o tom, jak se změny. Přesto všechny verze si litá kola plus tělo barevné nárazníky a zrcátka, zatímco SE verze a nad prospěch ze stříbra dokončení střešní lišty. Volitelné doplňky jako bi xenonové světlomety, 18palcová slitiny a chrom dveří kliky model může dát další vizuální výtah.

Ještě méně změnám uvnitř, kde najdete stejné nápadné řídicího panelu a slušné kvalitě dokončit. Existuje spousta materiálů soft-touch, Spínací přístroj pracuje s přesností, modré podsvícení nabízí Noblesní atmosféru v noci a vysoce set řidiče poskytuje impozantní pohled. Entry modely jsou řídce vybavené, ale SE verze a nad funkce vyhřívaná přední a zadní sedadla, klimatizace, Bluetooth a kolo kůže.

Za nejméně SE Nav a budete odměněni značky inovované navigační set-up, která nabízí intuitivní sedmi palcový dotykový displej a extrémně jasné mapování.

Řízení

Některé z největších změn na Hyundai ix35 bylo rezervováno pro zavěšení, kde přijetí nové tlumiče a Cívka strana zatížení pružiny má za cíl poskytovat jízda plynulejší a ostřejší zacházení než předtím.

V pohybu jsou těžké odhalit, i když rozdíly. Hyundai ix35 cítí vyrovnanější přes hrboly, ale je stále příliš mnoho tělo roll přes rohy, zatímco bezvládné řízení selže vzbudit důvěru.

Na straně plus, vynikající viditelnost a velící místo řidiče, aby Hyundai hračka na projížďky po městě, zatímco slušné vylepšení pomáhá mít kmen z dlouhé cesty.

Jít na vrchol spec 134bhp 4 x 4 2.0 CRDi diesel a Hyundai ix35 je snadné křižník, se spoustou předjíždění schopnosti v rezervě - ale to může být pro některé příliš drahé. 1,6 Benzin je nejlevnější, ale cítí poddimenzované, což je 114bhp motor 1,7 CRDi je dobrým kompromisem.

V reálných provozních podmínek tato verze Hyundai ix35 musí být tvrdě pracovali, aby držet krok s rovnocenným soupeřům ze Mazda a Honda, zatímco zrychlení na šestý rychlostní stupeň je pomalý. Aby toho nebylo málo, ix35 diesel nemohou odpovídat jeho soupeřů pro hladkost, plus manuální převodovka má notchy akci.

Spolehlivost

V posledních letech Hyundai kované silnou pověst pro trvanlivost - a ix35 byl jedním z jeho hvězda účinkujících. Pre-facelift vozu dokončil jemné 21 v našem průzkumu spokojenosti Driver Power 2013 a majitelé jej zařadil do první čtyři pro spolehlivost.

Nové auto, - což je téměř identická mechanicky - by se nemělo nijak neliší. A je vždy jistotu značky pětileté záruky a plánu obnovy.

Hyundai ix35 má také silné bezpečnostní záznam, s pěti hvězdičkový hodnocení Euro NCAP. Všechny vozy se šesti airbagy, kontrola stability a aktivní opěrky hlavy, zatímco 4WD je možnost na diesely 2.0 litru. Neexistuje však žádný volitelné lane assist udržet, slepá skvrna monitorování nebo kolize vyhýbání kit.

Praktičnost

Revidovaná ix35 má stejné rozměry jako předtím, ale je to stále rozumně praktický rodinný vůz. Jeho otevření spouštěcího není tak široká jako Mazda CX-5 nebo Honda CR-V, například i zavazadlového prostoru je plochý a je slušný 591 litrů zavazadlového prostoru. To táhne 1436 litrů s zadních sedadel složen - ale v oblasti zavazadla jsou žádné vzdálené uvolnění páky, jak existují v jiných autech zmínil.

Přesto získáte užitečné skrytého prostoru za falešné zavazadlového prostoru, plus počet háčky na nákupní tašky, 12V napájení a zavazadla čisté. Jinde v kabině najdete dostatek úložného prostoru pro drobnosti, včetně velké dveře přihrádky, hluboké skřínce pod přední střední loketní opěrkou
a klimatizované tyto. A zatímco tvrdého plastu, který pokrývá opěradel předních sedadel vypadá trochu levné, je těžké a snadno udržovat v čistotě. Do zad nohy není skvělé, zatímco brání přístupu k lavičce úzkými dveřmi

Hyundai ix35 spotřeba

15. ledna 2014 v 20:29
Teď měl auto za něco málo přes 11 měsíců a že má jen své první služby. 14000 km pokryta a stále naprosto nadšeni. Jen 2 menší problémy, v té době - kabely způsobil palivové nádrže Ukázat plnou celou dobu, a vadný senzor couvání třeba vyměnit.

Spotřeba paliva stále v průměru více než 50 mpg, a na pár dlouhých jízd jsme zvládli jen něco málo přes 60 mpg.

Opotřebení pneumatik v tom 14000 km je minimální, a servisní zpráva říká, že jsou stále jako nové přední a zadní brzdy.

A spousta energie z 1,7 vznětového motoru, což má za následek velmi pohodlné jízdy na dlouhých cestách.

Pokud bych měl opravdu hledání nepříjemnosti, to by mohlo být, že zadní sedadla nepřekládejte plochá, ale to je zřejmě vzhledem ke skutečnosti, z nich ohřívají, stejně jako přední zub. Nikdy jsem neměl vyhřívaná sedadla dříve, ale ve skutečnosti je ocenila v nedávných studené vlny.

Stále zcela nadšen - nejlepší auto, které jsem kdy vlastnil.

Moje ix35 je 2,0 diesel, koupil na jeho ' vzhled, praktičnost, záruky a je velmi důležité, provozní náklady. Obecně nejsem velkým fanouškem diesely, ale vzal skok, založené na lepší spotřebu paliva.

VELKÁ chyba, kterou nebudete mít nic jako Hyundais' marketingová data. Žijí ve venkovské oblasti několik semaforů a malý dopravní zácpy, ale i když se nemůže dostat více než 36mpg (potvrzeno při provádění zkoušky předepsané jimi, směs "A" silnice a dálnice) - chybí Hyundais' nároky. Měl jsem auto zkontrolovat dodávající obchodníkem, ale říkají, že je vše nastaveno správně.

Koupil nový Hyundai IX35 v roce 2010. Si všiml, spotřeba paliva byla dolů z uvedené 50 + mpg Hyundai.

Zjistili, že když tempomat nastavit rychlost nedůležité, ale moje 70 mph, ale dělá to na 30 mph že přibližně jednou za nádrž plná, zatímco sledoval instantaneus paliva spotřeba přečetl to by kapka z 45 mpg 25 mpg a zůstat tam, někdy na dlouhou dobu.

Když při odchodu vozidla brzd by pach spáleniny a být velmi horké na dotek a vypálit si ruce na ně.

To může vysvětlovat nevyzpytatelné spotřeba vidět většina vlastníků IX35, a že při pohledu na okamžité při jízdě poskytne řidič dobrý údaj a také kontrolovat teplotu kotoucové brzdy při zastavení. Můj má 2 nové zadní disk kvůli disky ben černé od nadměrného tepla. Prosím post zde Pokud narazíte na podobné.

S odkazem na poslance komentář - mám problém s pohonných hmot. Když na 70 mph silnice same stejný scénář moje palivo může jít z 48mpg okamžité až 25 mpg okamžitá.

Můj je z brzdy, lepení na pravidelně kvůli neznámé chybě, mechaniky Hyundai to potvrdily a nahradily disky ale jen na to samé. Hyundai technické škrábou tam míří na fenoménu.

Vidím to nejvíce na 70 km/h na tempomat, neboť to dává dobré ekonomické plynulých dodávek paliva do auta. S okamžitá spotřeba měřidlo se můžete vidět, že na některých cestách to běží na 48 mpg a pak další 25 mpg při přetažení brzdy.

Pokud jste ještě neviděli, to může být stojí za to dávat pozor na, jak to jen dělá, jako MP říká přibližně jednou za nádrž!!

Recenze Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:24
Hyundai ix35 zůstává jedním z nejvíce stylové SUV, i když už se to trochu. Jeho osobitý styl a vysoce jezdecké zavěšení tendenci žaludku hlavy kamkoli jde to a rozhodně to pocit velmi moderní auto.

Dostanete ji za dvě hlavní specifikace - entry-level styl a horní řady Premium - nabízejících volbu nebo 1,7 litru nebo 2,0 l CRDi vznětové motory 1,6 litru benzinu. Dostanete možnost benzin v základní model ve stylu a to přichází pouze s pohonem dvou kol. 1,7 L CRDi také přichází v dva-pohon kola, zatímco 2.0 litr přijde jako model limuzín jako standard. Všechny motory vybaveny manuální převodovky, a to až na pohon, kde si můžete vybrat mezi manuální nebo automatický (je-li opravdu máte). Jako Hyundai i30 Hyundai ix35 je dobrý 10cm delší než jeho hlavní competitior, Nissan Qashqai, (který je také stále trochu starý, ale je stále nahrazeny v roce 2014), který vytváří překvapivé množství extra místnosti uvnitř auta.

Interiér je ve vyšší kvalitě, že předchozí modely, se všemi předměty a armatury pocit, pevná a dobře konstruovány s Bauermedia řídicí panel, který se ukazuje být velmi snadné použití. Horní rozsah prémiové modely nabízejí také panoramatickou skleněnou střechou, klimatizace, automatické stěrače čelního skla, vyhřívaná kožená sedadla a bezklíčové odemykání, osazené jako standard. Ix35 měkké zavěšení set-up je velmi pohodlné se svézt v dlouhotrvající cesty a celkově zůstává naprosto dokonalý rodinný křižník s úrovní slušný komfort, slušná příslušenství a spravovatelné rozměry.

Často existuje nějaký rozdíl mezi uváděné ekonomika údaje od výrobců a realitou řídit auto na silnici, a rozhodně jsme zjistili, že Hyundai ix35 se snažil zápas Hyundai reklamované kombinované obrázek 47 mpg. Také jeho vyúčtování daně silniční není obzvláště přátelské, 139-189g/km CO2 emisí v celé šíři pevně přistání v daňové skupiny F, který bude stát 140 Libra za rok. Zjistili jsme, že 1.6litrový benzínový model byl o něco efektivnější, ale nenabídl stejnou úroveň výkonnosti, což ve skutečnosti je to pohodové jízdy. Nejvíce ekologicky přátelské model je dva kolo pohon 1,7 l CRDi diesel, který vrací 48.7mpg v kombinované spotřebě pohonných hmot a vyzařuje 138g/km CO2, což je stále vyšší, než mnozí z jeho soupeřů. Ale pokud jdete pro Hyundai ISG stop-start systém, zjistíte, že ekonomika jde do 54,3 mpg, zatímco emise CO2 jít až 135 g/km. Ale i tak to není nejhezčí obrázek dlouhodobých provozních nákladů. Však velká část tohoto dodatečných nákladů bude kompenzováno pět rok záruka, která by měla pokrýt většinu faktury za opravy a udržování celkové trávit cenově.

Hyundai ix35 je skutečně nejlepší při jízdě po městě, kde jeho vyvýšené světlá výška dává řidiči skutečně impozantní pohled na silnici před sebou. Že výška a měkké zavěšení set-up také spravuje, aby lehké práce absorbuje téměř ve všech větších výmolech a shazovat hrboly, že britské silnice může hodit na něj. Jízda je celkově velmi pohodlné, zároveň vynikající vnitřní izolace filtry se téměř vítr, silniční a pneumatik hluku zvenčí, odstranění hodně stres spojený s jízdu ve městě. Motory v nabídce jsou všechny docela tichý, i v případě, že řízený rychlostí dálnice, zatímco klimatizace, která je vybavena jako standard je interiér velmi příjemná, se v průběhu všech jízdách. Hyundai zlepšila kvalitu interiérů ve všech svých vozů a ix35 určitě těží z vytvořené z vyšší úrovně materiálů. To znamená, že jeho původ jako značka rozpočtu jsou stále naráží na některých přepínačů a ovládacími prvky cítit poněkud křehčí a levné, a nakonec se to prostě necítí tak hezky sedět jako někteří z jeho soupeřů.

Byste očekávat, že jakýkoliv dostatečně dobré SUV se velmi praktické a ix35 nenechá straně. Přiměřeně velké botě nabízí 591 litrů zavazadlového prostoru s standard-fit split skládání zadních sedadel stále na místě. To je méně, než najdete v Škoda Yeti, zatímco ix35 vysoké zatížení lip je také nakládání a vykládání objemné předměty docela trapné občas. Tento postup se opakuje s tvarem boot, jehož rozměry jsou stejně neohrabaný, s zadních sedadel ani skládání zcela plochá, aby navigace již položky uvnitř ještě složitější. Řekl, složit zadní sedadla a prostor rozšíří mnohem velkorysejší 1436 litrů, což je výrazně větší, než co dostanete v Nissan Qashqai. Existuje také spousta úložný cubbies rozptýlené po celém interiéru, s velké přihrádce pro rychlé a snadné, schováte.

Hyundai ix35 utrpěl malý pokles o tři místa od 18 až 21 v 2013 Driver Power zákaznické spokojenosti průzkumu seznamu 100 nejlepších aut, takže je to stále stejně spolehlivé, jako vždy, s vlastníky se obecně šťastná parta. Totéž nelze říci docela pro Hyundai, která utrpěla poměrně velký pokles v žebříčku výrobců, klesající sedm míst k rozhodně poloviny tabulky 14. To je skutečné zklamání po Hyundai výzvou pro nejvyšší pět pozici v roce 2012, takže uslyšíte 2014 hlasování - lze ji obnovit? Do té doby je třeba zdůraznit, že Hyundai skóre pro spolehlivost celé škále zůstanou vysoké, s další kategorií, přičemž ty opravdu zklamal. Nebyla žádná zásadní připomíná a mnoho z jeho částí a osvědčené a základy sdílí s jeho sestrou auto, i30. Jako Kia, Hyundai nyní nabízejí obecně vysoce kvalitní produkt, s jen pár levné vyhlížející tvrdých plastů, nechat ho v interiéru. Hyundais nyní také tendenci v Euro NCAP crash testy bezpečnosti a ix35 se podařilo zajistit plnou díval se pět hodnocení, získal působivým 90 procent dospělých ochranu a neméně vynikající 88 procent pro ochranu dětí - Takže kupující může mít opravdový komfort v ix35 je schopnost chránit své milované. Také všechny modely jsou dodávány s záruka bez omezení kilometrů pět let jako standard, který by měl dále pomoci udržet v tip-top stavu v prvních letech vlastnictví.

Hyundai ix35 nesmí být nejmenší SUV, tam už, ale představuje výhodný nákup - kdyby jen proto, že rádi Hyundai fit vyhřívaná přední a zadní strany sedadla jako standardní vybavení, a není mnoho dalších výrobců neudělal. Najdete tu i zadní parkovací senzory a Bluetooth rovněž zahrnuty jako součást standardní balíček, ale pokud máte dostatek peněz navíc zvolit Media Pack, Hyundai ix35 je upgradován na sat-nav, bezklíčkové startování a Couvací kamerou pro správnou míru. Je to také ještě opravdu dobře vypadající auto - lepší než téměř vše, až do dnešního dne - jeho soupeřů, které jí pomáhá udržet silný prodejní hodnotu na trhu s ojetými, pokud jde o prodej. To není tak žádoucí, jako jeho hlavní rival SUV Škoda Yeti, ale bude rozhodně to lepší z druhé ruky se zabývají že Ford Kuga. Hlavní předností je však záruka pět rok/neomezený počet kilometrů-což je dost dobrý, na jeho vlastní, ale je ještě lepší, protože to je také plně přenositelné na další vlastníky.

Hyundai ix35 ceník

15. ledna 2014 v 20:19
Hyundai ix35 nahradily malé SUV prodejní žebříčky, a Korejská automobilka se snaží udržet náskokem. Za tímto účelem to byl právě aktualizace středního věku s revidovanou benzinové motory, řízení a zavěšení a některé zvláštní rysy a kosmetické dotkne.

135KW/392Nm turbodiesel 2,0 litrový čtyřválcový motor pokračuje pohon všech kol střední-spec elitní top-spec Highlander úrovních a s 7,2 l/100 km paliva. Ale sestava dostane nové přímým vstřikováním benzinu čtyři válců: 122kW/205Nm 2.0litr převzato z i40; a 136kW/240Nm 2,4 litru.

Pohonu dvou kol verze Hyundai ix35, tvrdil pohonných hmot pro 2.0 litr je 8,2 L/100 km s šesti stupňovou manuální (základní aktivní specifikace pouze) a 8,4 L/100 km pro šest rychlostní auto, zlepšení 0,3 a 0,1 L. Však má pohon všech kol auto jen 2,4 litru paliva postava 9,8 L/100 km - nárůst o 0,6 L.

Hyundai tvrdí, že Hyundai ix35 prošla komplexní místní vyladění pérování a řízení je lépe přizpůsobit australské podmínky.
Hlavní vnější změny jsou obnovené světlometů clustery, kov dokončení střešní lišty a nový 17palcový a 18palcová litá kola, zatímco v kabině dostane sklápěcí zadní opěradla sedadla, nové čalounění látkou pro aktivní a soft-touch střihu pro jiné třídy.

Spuštění jednotky je příští týden - Sledujte náš verdikt - však ix35 Series II je již v prodeji, náhonem vstupní úroveň ruční aktivní dvou kol přes jeho cenovka $26,990, ale zvýšení o 200 dolarů až 400 dolarů za ostatní spec úrovně.

Hyundai ix35 Series II rozsah
Hyundai ix35 Series II 2WD aktivní 2.0 (man) $26,990
Hyundai ix35 Series II 2WD aktivní 2.0(auto) $29,190
Hyundai ix35 Series II 2WD Elite 2.0(auto) $33,090
Hyundai ix35 Series II AWD Elite 2.4 (auto) $35,490
Hyundai ix35 Series II AWD Elite CRDi (auto) $38,090
Hyundai ix35 Series II AWD Highlander 2.4 (auto) $38,090
Hyundai ix35 Series II AWD Highlander CRDi (auto) $40,490
Hyundai ix35 zvláštní vydání 2.0 (auto) $30,990
Hyundai ix35 zvláštní vydání CRDi (auto) $35,990

Předváděcí vozy Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:15
Je to střední sval turbodiesel 2,0 litrový motor, který bude mít nejvíce osloví ix35 řidiči zájem bohatší konec rozsahu modelu. S plnou 236lb ft točivého momentu dostupné od 1800 otáček do 2500 rpm je snadné udržet motor pohodlně ve svém pásmo výkonů a co nejvíce zrychlení na nabídku. Jinak úplně tempo je dobré i pro SUV této velikosti a hmotnosti, s testovacím čísla odpovídající Hyundai tvrdí 0-62 mph čas 10,2 sec.

Nicméně to není velký prodejce v tomto rozsahu - že čest spadá 114bhp 1.7 CRDi, který je možné pouze se dvěma hnacími, jak s 133bhp 1,6 GDi benzin motor který tvoří entry-level možnost. Pro pohon všech kol nebo auto ' pole, musíte se rozhodnout pro větší 2.0 litr nafty.

Většinu času ix35 2.0 diesel motor je dostatečně rafinovaný, ale to je drsný, když je to studené a zasahuje do kabiny přepážkou, je-li více než mírně práci motoru. Hluk motoru je přirozeně méně zřejmé při jízdě při vyšších rychlostech, ačkoli to by mohlo být quietened dále s minimálním úsilím. Kvůli jeho dostatek točivého momentu ix35 diesel vlajková loď by mohla použít delší šestý vybavení než jeho současná nejvyšší poměr, což ponechává předení na přibližně 2500 rpm 70 mph. 1,7 L CRDI je tišší jako pro jako, ale třeba do práce to poněkud tvrdší než 2.0 litr posuny tato výhoda mírně.

Naše testovací ekonomika bude mít zájem na potenciálním kupcům, taky. V pouhých 36,2 mpg spadlo daleko menšího než oficiální součet přebytků 47.9 MPG pro 2.0 l CRDi. Naše turné postava 43,8 mpg, které bylo nahráno během specifické testovací trasy v mírné tempo na turné, dokazuje, že lepší pohonných hmot je možné dosáhnout, ale aby si to vyžaduje více vědomé úsilí, než by bylo nutné.

Z tohoto důvodu a protože 1,7 CRDi je velice slušný motor jeho reakci a upřesnění, kazdy den jdete pro menší dieselový motor. Větší finanční smysl v každém směru a je pravděpodobné, že pravidelně dostat se blíže k Hyundai kombinované ekonomika tvrzení 78.3 mpg. Jen je třeba být schopen žít bez pohonem všech kol.

Zatímco 2.0 l benzin může zdát dobrá volba pro uložení ještě více peněz díky jeho £1500 spoření přes nejlevnější diesel, bude obětovat hodně. Když energie je citován v 161bhp, točivý moment je pouze 143lb ft a dodáváme vysoko v rozsahu otáček při 4600 ot. To znamená, že na rozdíl od v diesely, udržující rychlost je velmi tvrdá práce. Situace je ještě horší v benzínu svou poznámku boomy motoru a gumové řazení. Pokud chcete ix35, volba mezi zapnul motory by měla být jediná volba motoru, které provedete.

Hyundai ix35 pevněji než většina ostatních soft-roaders jízdy. Rozdíl mezi dvě nastavení, která přijala jeho tlumiče je poměrně subtilní, nejvíce patrné variace je snížení tělo roll, když provedete více požadavků jeho podvozku.

Zda žádáte spoustu podvozku nebo ne, její pevnost je dodáván s nedostatečnou izolaci při nízkých rychlostech, kde ix35 thumps (ačkoli není krach) přes výmoly a silniční nedokonalosti. Při vyšších rychlostech jízdy zlepšuje jak to pohltí hrboly a výmoly lépe. Na dálnici, která je blíže k horní části třídy pro izolaci, přestože je také prostřednictvím pozastavení více hluku, než se většina jeho soupeřů. Z tohoto důvodu by doporučujeme 17 palcové kola z lehké slitiny, dodávané s specifikace stylu spíše než Hyundai placené 18s, protože bočnici pneumatik navíc přidá do šasi schopnost izolovat hrboly a hluk.

Nejpodivnější věc, o způsobu ix35 jednotky, je však elektricky asistované řízení, který má rychlé reakce na několik stupňů u rovně, ale pak zdá otupění, jak více zámku pokračuje. Takže změna jízdního pruhu na dálnici bere pouze změna tlaku na ráfku. Při zachování křivku nebo užívání městské mlýnem, však často octli jsme s větru na více zámek, než jsme původně očekávali. Jeho váha je dobrá, a třebaže neexistuje žádný pocit hovořit, je příjemné množství Samostředící síly.

Obecně použití, ix35 je částečný čtyři-systém pohonu nezáleží na jeho zpracování. Jak již bylo zmíněno dříve, všechny moc zaslána přední kola za normálních podmínek, napomáhání spotřebou a emisemi. Moc je odkloněn dozadu jen tehdy, když frontách detekovat rotace, což je obvykle jen pod tvrdé akceleraci ze zatáčky nebo na nízké plošky. Systém rychle reaguje na přední skluzu a rychle obnovuje řád.

Pohon systém sníží také pomoci udržet auto na trati, pokud nos začne prát celé v ohybu. To bylo jen někdy patrné pod tvrdé jízdy na naše mokré trati, ale přidává další prvek bezpečnosti a manipulaci s přesností nastavení.

Porovnejte ix35 na měkké hon a je zjevně vůdce třídy, pokud jde o jeho nákupu a provozní náklady. Prémiový model podkopává rovnocenné konkurenty jako je Ford Kuga velmi podstatnou částku a entry-level diesel má motivaci ceníkové ceny oproti ekvivalentní Peugeot 3008, taky. Provozní náklady jsou také dobré, přestože Hyundai nenabízí model sub-120g/km, najdete v Nissan Qashqai, které se staví na zadní nohu pro komerční uživatele.

Vzhledem k tomu seznamu standardní vybavení i na základně ix35 styl, je velmi štědrý a že jsou zbytkové hodnoty předpověděl, aby se mezi nejlepší v této třídě, majitelé by měla mít málo způsobit stížností na hodnotu za peníze. Neomezené kilometry, pět rok záruka je poslední pokušení, že pouze jeden další soupeř - sestra značky Kia - může porazit.

Vyhněte se základní úroveň 1,6 GDi benzin: je to krátký moment to těžké auto, a špatné hospodaření, protože to nevrátí nic jako ekonomika CRDi 1,7 litru. Stejný příběh platí pro 2.0 l benzin, který bohužel nabízí žádné zřetelné výhody oproti ekvivalentu nafty než cenu.

Nový Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:11
Hyundai se svou ix35 již nadále nemusí dokazovat, že se může měřit s většinou evropských automobilových standardů. To dělá už vzhledem k tomu, že v roce 2007 zahájila prodej i30.

Ale s tímto novým modelem Hyundai nejen tvrdí, že nabízí kvalitu za nízkou cenu, ale také by nám věří, že Hyundai ix35 nabízí SUV vzhled a schopnosti, kompaktní MPV praktičnost a malé hatchback úrovně cenové dostupnosti. Pokud se domníváte, že jeho tvůrce, to není jen kompaktní SUV, ale crossover vozidla.

Ceny začínají na něco přes 17k £ pro model základní dva kolo pohon benzin a natáhnout do minulosti £25k pro top-spec 2.0 CRDi 4WD modelu, takže není pochyb, že Hyundai ix35 je cenově konkurenceschopné. Ale s elegantní a velmi populární Nissan Qashqai a Peugeot 3008 jako konkurence, potřebuje víc než hodnota na svou stranu získat kupujících.

Hyundai ix35 je zjevným cílem je oslovit černovlasí kupce, přičemž demografické spadají do. První model Hyundai představí společnosti "tekutin" návrh jazyka, auta úhlové mříž je zvláště charakteristickým rysem a na naše oči ix35 velmi dobře se hodí.

Existuje výrazný sportovní postoj k ix35. Jeho zúžení boční okna a střechu jsou určeny k vytvoření vzhledu coupé, a výrazné světlomety a kapoty lišty jsou také určeny k dát auto více agresivní charakter. To představuje odvážný skok vpřed od často nevýrazné styling praktikované Hyundai před a je jasné, že Hyundai ix35 je revoluce u Tucsonu, zřetelně zapomenutelný předchůdce.

Hyundai ix35 je o stejnou délku jako typický rodinný hatchback. Hyundai poukazuje na to, že Hyundai ix35 je kratší než mnoho C-segmentu poklopy, ačkoli to je, ve skutečnosti, déle než Nissan Qashqai a v žádném případě malé auto na dlouhá téměř 4,5 metrů.

Využívá platformu, která obsahuje dvě samostatné lehké Rámový nástavec, z nichž zavěšení vzpěrami MacPherson je namontován vpředu, s multi-link set-up na zadní. Dvoufázové tlumiče automaticky upraví pro měkké nebo pevné nastavení podle rychlosti a povrchem vozovky.

Pohon systém je stejný jako se používá v větší Santa Fe, takže je to částečný systém, který v normálních podmínkách, pošle 100 procent síly na přední nápravu. Pokud ztráty trakce na frontě, může poslat až 50 procent síly na zadní kola. Existuje také možnost uzamčení diferenciál na pohon 50/50 režimu s rychlostí až 25mph.

V této oblasti je, že Hyundai ix35 je nejvíce přesvědčivé argumenty pro sebe. Vnitřní povrch je dobré, a v kabině je zdánlivě konstruována s takovou přesností a moudrá volba materiálů, že sotva všimnete, že málokterý z nich jsou měkké na dotek.

Úroveň zařízení jsou vynikající, taky. Standardní vybavení na náš model Premium top-spec je přední, některé náskokem. Vyhřívaná přední a zadní sedadla, kontrola stability ESP, Bluetooth, panoramatické střešní okno, část kožený interiér, zadní parkovací senzory a automatické stěrače a světlomety jsou všechny zahrnuté. Jediným důvodem pro přidání možnosti k modelu Premium je, pokud chcete, navigace, metalíza nebo kompletní kožený interiér. I základní modely stylu mají komplexní sadu seznam.

Naše testovací auto přišel s media pack 800 liber, což s sebou přináší navigace dotykový barevný a zadní parkovací kameru. I bez této možnosti Hyundai ix35 je příjemné místo, kde se, ale to pomáhá, aby vnitřní pocit, prvotřídní a cosseting.

Hlavní rozhraní je srozumitelné a použitelné, a všechny spínací cítí pevné a snadno padá do ruky. Místo řidiče je dobrá, a i když širší rozsah úprav bude vítána - zejména na jak hluboko lze nastavit sedadlo řidiče - většina lidí najde to pohodlné.

Bohužel viditelnost je výrazně průměrný všechny kolem. Velké a B-sloupků a vysoká a úzká zadní sklo omezit vizi. Velká zpětná zrcátka pomoc, ale Hyundai ix35 stále postrádá sklovité, vzdušné atmosféru a všestranný viditelnost nabízené soupeři jako Nissan Qashqai a Škoda Yeti.

Prostoru pro cestující je dostatek, i zadní cestující mohou cítit trochu kvůli stoupající linie a hrabal back střechu, která omezuje prostor pro vysoký zadní cestující. Zavazadlového prostoru je velmi dobrá, v 591 litrů se sedadly nahoru. To bije 540 litrů nabízí Audi Q5 a rozpaků Ford Kuga 360 litrů. Proto není nejpraktičtější-nosič, ačkoli, pevné holoubě zadní sedadlo 60/40 jim brání skládání někde poblíž bytu.

Hyundai ix35 recenze

15. ledna 2014 v 20:01
Inteligentní jihokorejské automobilky do Evropy hledejte inspiraci na všechny aspekty auto design a manipulace, a nově upravený Hyundai ix35 je vynikajícím příkladem výhod takového kroku. Časy jsou stále těžké v evropském automobilovém průmyslu a výzkumu a vývoje peníze na nové modely je těsný. Tedy má smysl investovat do důležitých oblastí na snížení emisí výfukových plynů a zvýšení potěšení z jízdy, nikoli změny hlavních vzhled v velký facelift. Evropané jsou stejně jako Australané chtěla reagovat auto. Nebo reagovat SUV, protože Velká většina SUV nejsou koupil přes pouště a řešit wild bush skladbách, místo toho jsou auta. Odvolání z důvodu jejich schopnost přenášet zatížení a poskytují vysokou jízdní polohy. Dělají také pro snazší vstup a výstup do kajuty pro ty, kteří nejsou tak mladá, jak bývaly.

Cena vs hodnota Rozsah začíná s aktivní GDI 2.0 l benzin 2WD pětidveřový vůz na $26,990 za manuální verzi a $29,190 pro auto. Následuje elita GDI 2.0 l benzin 2WD pětidveřové kombi $33,090 (automaticky); Elitní GDI 2,4 litr benzinu AWD pětidveřový vůz: $35,490 (automaticky); Highlander GDI 2.4litr benzinu AWD pětidveřový vůz: $38,090 (automaticky); Elitní CRDi 2.0 l turbo-diesel AWD pětidveřový vůz: $38,090 (automaticky) a Highlander CRDi 2.0 l turbo-diesel AWD pětidveřové kombi: $40,490 (automaticky). Hyundai průkopníkem neomezené vzdálenosti pěti leté záruky v Austrálii a přirozeně pokračuje v aktualizovaných ix35. Je tu bezplatnou silniční pomoci 12 měsíců u nových vozidel a 1500km zdarma první služby. Hyundai australské středisko je v pohotovosti 24/7 a je vlastníkem webové stránky, časopis a speciálních zákaznických akcí.

Jako všechny místní trh Hyundai vozy prodávané v Austrálii, nový ix35 Series II má limitovaný cenou služby pro první tři roky. To se liší v ceně od modelu k modelu. Motory a převodovka Hyundai ix35 Series II je nyní poháněn motory s přímým vstřikem benzínu. L 2.0 a 2.4l jsou nabízeny, jak dát více výkonu pak jednotky stejné velikosti, které mají nahradit. V téže době paliva byly sníženy využití a produkce CO2. GDI 2.0 litr (přímým vstřikováním benzinu) přináší 122 kW a šikovný 205Nm momentu. Točivý moment se hezky rozprostře a pro snadné řízení. 2.4 Litru má 136 kW energie, nejvyšší točivý moment je 240 Nm a my jsme našli působivý v reálném světě řízení, jak to dělá pro vynikající předjíždění schopnosti. V 2.0 l turbo vznětového motoru, který je k dispozici v ix35 elity a Highlander, než jsou v benzinu elektrárny jsou méně změn. To dá až 135 kW moci, se silným 392 Nm točivého momentu. Design Jak jsme řekli, rozpočet pro styling oddělení nebyl velký.

Nový ix35 Series II nyní má nicméně projektor světla a LED dálkové světlomety. Světla jsou poněkud hranatější v jejich tvary a tmavé ohraničení stylu funkce. Existují nové designy litých kol. Highlander mají střešní lišty, které jsou prohlašoval, že zlepšení aerodynamiky, střední třídy Hyundai ix35 elity a hřbetní linii. Uvnitř Hyundai SUV je nový potah na entry-level ix35 aktivní. Elita a Highlander mají nový soft-touch, přední a zadní horní dveřní lišty. Přední nápoj byla přebudována a funkce druh nálady osvětlení normálně jen nalézt na luxusních vozů Euro. Zadní sedadlo 60/40-split má nyní dvě fáze polohovatelná funkci. Výbava Hyundai ix35 Series II má standardní Bluetooth telefon a audio streaming. Šest reproduktorový audio systém zahrnuje měniči. Volant ovládání zvuku, USB vstup auto s iPod kompatibilita a vstupní zdířky Aux vám nabídne spoustu možností. Bezpečnost Hyundai ix35 Series II dosáhl nejvyšší pětihvězdičkové ANCAP krach bezpečnostní hodnocení. Všechny varianty mají šest airbagů. Selhání prevence a minimalizace jednotky jsou, Protiblokovací brzdový systém (ABS) s elektronické distribuce brzdné síly (EBD), elektronická kontrola Stability (ESC), systém kontroly trakce (TCS) a řízení Stability vozidla (VSM). Terénní bezpečnostní funkce jsou, sjezdové brzdy řízení (DBC), Hill Start Assist řízení (HSAC). Parkovací pagery jsou součástí všech modelů Hyundai ix35. Ix35 elity a Highlander mají zadní kameru. Řízení Optimalizované nastavení naladěn na místním podmínkám australské jsou významné, odpružení a řízení změny.

Výrazně byla práce zde australských a korejské šasi inženýry. Systém EPS (elektrický posilovač řízení) Hyundai ix35 Series II nyní používá 32bitový počítač zpracování namísto 16bitový systém v nahrazené ix35. Tento procesor urychluje reakci na vstup řízení řidiče a poskytuje také další zpětnou vazbu. Řízení poměr byl snížen z 2,99 na 2,83 obraty--zámku, znovu k rychlejší reakci. V zájmu zvýšení kultivovanosti jízdu a pohodlí Hyundai ix35 má svůj pomocný rám připojen prostřednictvím flexibilní keře nahradit pevné uchycení odchozí modelu. Tam byl jistě pěkně uvolněný pocit v modelech Hyundai ix35, jsme testovali v Queenslandu Sunshine Coast během zavedení vozidla australská média. Na druhou stranu nedostaneš nic za nic v tomto světě a některé mohou najít že jízda je pevnější, než se jim líbí o něco víc než hladké povrchy.

Hyundai ix35, Hyundai ix35 2014

15. ledna 2014 v 19:46
2014 Hyundai ix35 řady II je další známkou toho, že australské odvětví korejského výrobce je i nadále rychle zlepšit způsob jeho auta zpracovávají místních silnic. Popularita je už na straně Hyundai ix35, ale jízdní vlastnosti hlediska to byla pošlapala novější konkurenty. Od svého zahájení korejské SUV obecně měli větší poptávka než nabídky, takže není žádným překvapením, že tento rok zatím Hyundai ix35 je druhá nejprodávanější SUV v zemi. To je díky ve velké evropské SE verze, která pomohla snadnost dodávky problémy utrpělo korejský vyrobené modely. Nyní tři roky do svého životního cyklu, Hyundai Austrálie je odhodlán ix35 víc než jen kompaktní SUV nabízená hodnota. Série II ix35 nabízí lepší styl uvnitř i ven, stejně jako aktualizace motor a komplexně retuned pozastavení nastavení. Z vnějšku je nejpozoruhodnější změna světla, které get čtvercové projektor tělesa s tmavé pozadí, které Hyundai říká je "velmi". Nové slitiny a střešní lišty i z aktualizace velkých změn na zadní s výjimkou série II odznak. Uvnitř základní model dostane nové čalounění sedadel, zatímco střední a vysoké spec hned s měkké čalounění, stejně jako stříbrné zvýraznění po kabině. Satelitní navigační systém byl také aktualizován na nejnovější generaci s 7,0 palcový displej (dříve 6.5). Stále zůstává praktickou kabiny s dostatkem prostoru a skladovací prostory zároveň poskytuje dostatečně velký na to, aby odpovídala nadrozměrných kočárek a další boot. Hyundai ix35 může nést čtyři dospělí na dlouhé vzdálenosti bez stížnosti. Ti s dětmi také potěší s druhou řadu sezení, která umožňuje snadný přístup a pro ty nejmenší. V kabině trpí syndromem Volkswagen je většinou černý, ale obrazovka naučné a stříbrného světla pomohly zmírnit, že trochu.

Mimochodem, infotainment systém založený na Microsoft je rychlá a vstřícná, ale našli jsme ji brát příliš mnoho kliknutí touch pro základní úkoly, jako je nastavení nové trasy nebo dokonce zrušení jednoho. Snad největší změny se však týká jízdní komfort Hyundai ix35, který se podstatně zlepšila oproti předchozím modelu.

Pozastavení změny byly provedeny po lokalizované testování na australský trh, aby lépe vyhovovala našich silnic. Nejnápadnější změna je tuhost pružiny, který se zvýšil o 28 procent, což znamená, je nyní méně tělo roll kolem rohů a ix35 usadí rychleji po nárazu rána.

Držák rámu přední sub byl změněn, zatímco řízení odešla od 2,99 2,83 zapne zámku, umožňující lépe reagovat kormidelní systém, který také napomáhá upgrade z 16 na 32 bit procesor pro Hyundai posilovač řízení systému počítač. Je okamžitě zřejmé, že to není staré ix35 s tváří nip zastrčená. Řízení nemůže odpovídat stále ochotou Mazda CX-5, nebo uklidňující střední váhové Volkswagen Tiguan, ale je to těsnější a přímější než předtím.Tam důvěry v jeho řízení a jízda, která tam nikdy předtím. Tam, kde kdysi odrazil kolem a ztratil jeho cool hrboly, nyní jednoduše absorbuje a pohybuje. Je to stále na straně firmy, není pochyb, ale je to spíš jako Volkswagen Tiguan, kde to není pevné jen kvůli to, ale proto, že celkově zlepšuje schopnost zatáčení. Špína je také žádný problém pro Hyundai, s mnohem lepší kontrolu těla. Skvělé závody a lepší rovnováhu vidí ix35 zatáčení přesnost zlepšit, ale pneumatiky Hankook stále nejsou tou nejlepší volbou. Je to snadné opravy, ačkoli, pro ty, zájem o více přilnavosti a menší hluk. Kde se zdá stále k otravování problémy je systém stability, který skáče v každým okamžikem mírné ztráty trakce na přívod energie do kola pro co cítí jako věčnost.

Za nejmenší ní (při akceleraci) stabilita kontrolka na palubní desce by flash a přívod energie. Vždy je dobré být příliš brzy, než příliš pozdě, ale ix35 počítače jsou rozhodně rychleji "počátku" bit. Jízdních vlastností, které jsou od sebe, byly aktualizovány možnosti tří motorů pro Hyundai ix35. Dva zážehové, které modely-74kW, 2.0 a 2.4 litru obě byly inovovány s přímým vstřikováním, které v menší motor vidí momentu jít do 8Nm (do 205Nm, s 122kW moci), zatímco o objemu 2,4 litru dostane 6 kW větší výkon a 13Nm více točivého momentu pro kombinované 136kW a 240Nm. 2,0 Litrový motor také díky jeho točivý moment nižší v rozsahu otáček než dříve, více lineární dodání. Spotřeba paliva byla snížena okrajově na 8,2 L/100 km (od 8,5). 2.4 Litru ve skutečnosti zvýšil ve spotřebě pohonných hmot 9,2 L na 9,8 L/100 km (snad poprvé v nedávné historii, že spotřeba paliva vozidla se zvýšila s aktualizací!), ale jde s výhodami rychlejší akcelerace z 0-100 km/h i v zařízení. Horní linie 2.0 litr nafty zůstává z velké části nezměněna 135kW a 392Nm momentu, s pohonných hmot až 7,2 L/100 km (od 7,5). Všechny tři motory jsou k dispozici s šest rychlostní automatické, zatímco malé kapacity benzin může být také měli v základní třídě aktivní s manuální převodovkou. Základní model 2.0 litr cítí tad zdrhovadlo živá než předtím, ale stále má tendenci zapátraly kolem pro ozubená kola, když s automatickou převodovkou. 2.4 Litru nyní konečně hit sweet spot pro zrychlení, efektivitu a upřesnění. To je jen správná rovnováha tří aby to ideální volbou v oblasti. Diesel zůstává nejlepší pro městské dojíždění, ale jeho nárůst cen 2600 dolar nad 2,4 je těžko zdůvodnitelné.

Aktualizovaný 2014 Hyundai ix35 je mnohem lepší auto než předtím, a s konkurenty CX-5 a Tiguan, potřeboval být. Naše největší remcání s modelem odchozí byl jeho jízdní komfort, který do značné míry bylo řešeno s novým vozem. Hyundai ix35 se většina věcí přímo za správnou cenu a díky Hyundai neomezený počet kilometrů pět rok záruka, je to také skvělý koupit pro ty, kdo chtějí udržet své vozidlo pro delší časové období.