Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 22:04
Hyundai ix35 cítil solidně postavené, ačkoli, i když zkoušejí nějaké drsné, chraplavý terénu.

A je tu spousta jako o nové 135kW 2.0 l turbo diesel - menší verzi poutavý 2.2 litru nafty, nalezené v větší Santa Fe a jeho sestra Kia Sorento auto.

Není zas až tak moc točivý moment, ale 392Nm - vyrobené z 1800-2500 rpm - zajišťuje, že je znatelný strčit do zad, když stisknete na pedál akcelerátoru v $37,990 ix35 Highlander. A standardní (byť je to částečný) Všichni kolo řídit systém zajišťuje, že přední kola nebude příliš točit, když tvrdě zrychlení z klidu nebo z rohu.

Je to rozhodně víc námahy (a úspornější - 7,5 v 8,5 litru na 100km) než 2.0litrový benzínový čtyřválec, který napájí 26,990 $ entry-level 'Aktivní' model přední náhon, který Hyundai říká bude vyčleněna ix35 prodeje. Spousta ot je nutné, zejména když kopce přicházejí do hry, ale alespoň motor je poměrně tichý, když tlačil.

Nové auto (volitelné) šesti rychlostní se aby frekvencím co nejrychleji na svazích, přestože by to bylo s umístěním dvou zařízení spíše než. Řidiči mohou zvolit funkci "tipshift", ale nazývat to manuální režim je strečink pravda lehce: převodovky neměnil vždy z třetího na druhý, pokud je požadována a klidné azení pevod auto také tzsích automaticky než motor dosáhne svých redline.

Základní model Hyundai ix35 také pohání přední kola, takže pro ty, kteří hledají výhody extra přilnavost na mokré vozovce, elita a Highlander modely jsou pro jejich částečný čtyři-kolo-pohon systémy, (které poslat síly na zadní kola, pouze v případě, že je to nezbytné, ale může být uzamčen v režimu 50: 50).

Pomenší spuštění disk cesta znamenala, že jsme nedostali příležitost zkusit větší kapacity (2,4 l) verze 2.0 litru, který je namontován na mid-range "Elitní" ix35. (To je cena 31,990 $ nebo $34,990 Pokud vyberete 2.0 l turbo diesel.)

Ix35 kabina se jemně liší třech úrovních výbavy dostupné, s motory, sedadla materiál a funkce klíč rozlišující body.

Návrháři interiéru Hyundai mají za cíl vyrovnat úspěchu svých kolegů vnější design, inteligentní pomlčkou, která je převážně černý s rozstříknutým stříbrného plastu. Existují také některé hladké texturované povrchy, ale překvapivě je zoufalý z ušlechtilých materiálů měkká.

Skladovací možnosti jsou bohaté, hluboké konzole bin, více cupholders a dobře velikosti (a pěkně tlumené) tyto.

V zadní části dospělí najdou dost místa pro hlavu, nohy a prsty a lavice je dostatečně lomené nabídnout podporu slušné pod stehna.

Boot je rozumně, ne-li velkoryse velikosti, ale zadní sedadla složit téměř plochá na zvýšení kapacity zavazadla.

Všechny ix35s mají náklad kryt, s zavazadla čisté přidané do elity a Highlander modely. Druhé, rozsah cylindr zahrnuje také panoramatické střešní okno, vyhřívané přední sedačky, dvouzónová klimatizace a zadní kamery.

Standardní vybavení i pro základní model ix35, zahrnuje však šesti airbagy, kontrola stability, sjezdové brzdy ovládaní (v terénu), hill-start assist, 17palcový slitiny, moc sedadla řidiče a iPod kompatibilita.

Jestliže stále existují řadu oblastí - například inženýrství polské a vnitřní kvality - kde ix35 stezky konkurence v segmentu kompaktních SUV Hyundai známka hodnota za peníze.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 David David | Web | 20. října 2014 v 13:09 | Reagovat

ix35 je pěkný, ale nová carens je hezčí

2 ZdenekT ZdenekT | E-mail | 17. ledna 2017 v 21:13 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na hyundai-ix35.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama