Hyundai ix35, Hyundai ix35 2014

15. ledna 2014 v 19:46
2014 Hyundai ix35 řady II je další známkou toho, že australské odvětví korejského výrobce je i nadále rychle zlepšit způsob jeho auta zpracovávají místních silnic. Popularita je už na straně Hyundai ix35, ale jízdní vlastnosti hlediska to byla pošlapala novější konkurenty. Od svého zahájení korejské SUV obecně měli větší poptávka než nabídky, takže není žádným překvapením, že tento rok zatím Hyundai ix35 je druhá nejprodávanější SUV v zemi. To je díky ve velké evropské SE verze, která pomohla snadnost dodávky problémy utrpělo korejský vyrobené modely. Nyní tři roky do svého životního cyklu, Hyundai Austrálie je odhodlán ix35 víc než jen kompaktní SUV nabízená hodnota. Série II ix35 nabízí lepší styl uvnitř i ven, stejně jako aktualizace motor a komplexně retuned pozastavení nastavení. Z vnějšku je nejpozoruhodnější změna světla, které get čtvercové projektor tělesa s tmavé pozadí, které Hyundai říká je "velmi". Nové slitiny a střešní lišty i z aktualizace velkých změn na zadní s výjimkou série II odznak. Uvnitř základní model dostane nové čalounění sedadel, zatímco střední a vysoké spec hned s měkké čalounění, stejně jako stříbrné zvýraznění po kabině. Satelitní navigační systém byl také aktualizován na nejnovější generaci s 7,0 palcový displej (dříve 6.5). Stále zůstává praktickou kabiny s dostatkem prostoru a skladovací prostory zároveň poskytuje dostatečně velký na to, aby odpovídala nadrozměrných kočárek a další boot. Hyundai ix35 může nést čtyři dospělí na dlouhé vzdálenosti bez stížnosti. Ti s dětmi také potěší s druhou řadu sezení, která umožňuje snadný přístup a pro ty nejmenší. V kabině trpí syndromem Volkswagen je většinou černý, ale obrazovka naučné a stříbrného světla pomohly zmírnit, že trochu.

Mimochodem, infotainment systém založený na Microsoft je rychlá a vstřícná, ale našli jsme ji brát příliš mnoho kliknutí touch pro základní úkoly, jako je nastavení nové trasy nebo dokonce zrušení jednoho. Snad největší změny se však týká jízdní komfort Hyundai ix35, který se podstatně zlepšila oproti předchozím modelu.

Pozastavení změny byly provedeny po lokalizované testování na australský trh, aby lépe vyhovovala našich silnic. Nejnápadnější změna je tuhost pružiny, který se zvýšil o 28 procent, což znamená, je nyní méně tělo roll kolem rohů a ix35 usadí rychleji po nárazu rána.

Držák rámu přední sub byl změněn, zatímco řízení odešla od 2,99 2,83 zapne zámku, umožňující lépe reagovat kormidelní systém, který také napomáhá upgrade z 16 na 32 bit procesor pro Hyundai posilovač řízení systému počítač. Je okamžitě zřejmé, že to není staré ix35 s tváří nip zastrčená. Řízení nemůže odpovídat stále ochotou Mazda CX-5, nebo uklidňující střední váhové Volkswagen Tiguan, ale je to těsnější a přímější než předtím.Tam důvěry v jeho řízení a jízda, která tam nikdy předtím. Tam, kde kdysi odrazil kolem a ztratil jeho cool hrboly, nyní jednoduše absorbuje a pohybuje. Je to stále na straně firmy, není pochyb, ale je to spíš jako Volkswagen Tiguan, kde to není pevné jen kvůli to, ale proto, že celkově zlepšuje schopnost zatáčení. Špína je také žádný problém pro Hyundai, s mnohem lepší kontrolu těla. Skvělé závody a lepší rovnováhu vidí ix35 zatáčení přesnost zlepšit, ale pneumatiky Hankook stále nejsou tou nejlepší volbou. Je to snadné opravy, ačkoli, pro ty, zájem o více přilnavosti a menší hluk. Kde se zdá stále k otravování problémy je systém stability, který skáče v každým okamžikem mírné ztráty trakce na přívod energie do kola pro co cítí jako věčnost.

Za nejmenší ní (při akceleraci) stabilita kontrolka na palubní desce by flash a přívod energie. Vždy je dobré být příliš brzy, než příliš pozdě, ale ix35 počítače jsou rozhodně rychleji "počátku" bit. Jízdních vlastností, které jsou od sebe, byly aktualizovány možnosti tří motorů pro Hyundai ix35. Dva zážehové, které modely-74kW, 2.0 a 2.4 litru obě byly inovovány s přímým vstřikováním, které v menší motor vidí momentu jít do 8Nm (do 205Nm, s 122kW moci), zatímco o objemu 2,4 litru dostane 6 kW větší výkon a 13Nm více točivého momentu pro kombinované 136kW a 240Nm. 2,0 Litrový motor také díky jeho točivý moment nižší v rozsahu otáček než dříve, více lineární dodání. Spotřeba paliva byla snížena okrajově na 8,2 L/100 km (od 8,5). 2.4 Litru ve skutečnosti zvýšil ve spotřebě pohonných hmot 9,2 L na 9,8 L/100 km (snad poprvé v nedávné historii, že spotřeba paliva vozidla se zvýšila s aktualizací!), ale jde s výhodami rychlejší akcelerace z 0-100 km/h i v zařízení. Horní linie 2.0 litr nafty zůstává z velké části nezměněna 135kW a 392Nm momentu, s pohonných hmot až 7,2 L/100 km (od 7,5). Všechny tři motory jsou k dispozici s šest rychlostní automatické, zatímco malé kapacity benzin může být také měli v základní třídě aktivní s manuální převodovkou. Základní model 2.0 litr cítí tad zdrhovadlo živá než předtím, ale stále má tendenci zapátraly kolem pro ozubená kola, když s automatickou převodovkou. 2.4 Litru nyní konečně hit sweet spot pro zrychlení, efektivitu a upřesnění. To je jen správná rovnováha tří aby to ideální volbou v oblasti. Diesel zůstává nejlepší pro městské dojíždění, ale jeho nárůst cen 2600 dolar nad 2,4 je těžko zdůvodnitelné.

Aktualizovaný 2014 Hyundai ix35 je mnohem lepší auto než předtím, a s konkurenty CX-5 a Tiguan, potřeboval být. Naše největší remcání s modelem odchozí byl jeho jízdní komfort, který do značné míry bylo řešeno s novým vozem. Hyundai ix35 se většina věcí přímo za správnou cenu a díky Hyundai neomezený počet kilometrů pět rok záruka, je to také skvělý koupit pro ty, kdo chtějí udržet své vozidlo pro delší časové období.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama