Hyundai ix35 lpg

15. ledna 2014 v 21:55
Stylizovaný v Hyundai německý design studio, Hyundai ix35 LPG byl první Hyundai na funkci značky "Fluidního tvarování" téma, když dorazila protinožců v únoru 2010 (měli bychom jít tak je to jeden z "nejlepších" vypadající kompaktní SUV na trhu). Z velkých hexagonální mřížky up-front, který okamžitě dává Hyundai přítomnost, když jste na místě ve vaší zpětné zrcátko, na zadní poklop, které funkce co by se dalo nazvat 'mini kachna ocas' (Porsche 911 fanoušci pochopí tento termín), designu ix35 získává auto verdikt palec nahoru.

Vzhledem k velikosti vozidla 'stopa' Hyundai ix35 lpg je žádný lehký design - výklopné váhy mezi 1,6 & 1,8 tun (porovnejte střední rodina velikosti vozu a uvidíte, že v průměru SUV jsou rozhodně těžší stvoření). Přední maska je tělo barvené na entry-level třídy 'Aktivní' a jako výsledek (na naše oči) nezobrazí také integrovaný jako šedé barevné verze na střední a vyšší třídy.

Volant je funky four-ti paprskový design a sedadla řidiče rysy šest moc úpravy (kromě na entry-level aktivní stupeň). Poloha sedadla je poměrně vysoká, poskytuje dobré čelní viditelnost.

Zadní sedadla nabízejí dostatečný prostor a funkci centra sklopná loketní opěrka s slušné velikosti cupholders. Hyundai ix35 kabina úložný prostor je ideální pro rodinné auto a zadních sedadel rovnou položit zvýšení nákladového prostoru z téměř 600L na více než 1, 400L! Panoramatická prosklená střecha, standardní třídy Highlander, vytváří krásný odlehčenou atmosféru interiéru.

Pre říjen 2010 lpg Hyundai ix35 volant upravené o nakloněná rovina (nahoru & dolů), ale ne dostat (v & ven). Už ne naštěstí to teď dělá obojí. Rozsah ix35 2011 také získá další tlumící materiály ke snížení hladiny hluku silniční.

Pomlčka má více tvrdých plastů, než bychom si přáli. Zadní nohy je adekvátní, spíše než velkorysý, a stoupající spodní okno line znamená, malé děti, v druhém řádku může se snaží získat dobrý výhled na okolní svět...

Entry-level aktivní 2,0 litrový benzínový motor produkuje slušné 122kW moci (& 197Nm točivého momentu) a zatímco hlučné pod tvrdé akceleraci, které se v žádném případě zapomíná - to je jediným pohonem předních kol varianty a následně lehčí než AWD ix35.

Mid-specifikace 2.4litr benzinu těží z podstatně větší točivý moment (227Nm); avšak zdaleka nejpůsobivější motor je hladké znějící 2.0 L Turbo Diesel který generuje monstrózní 135kW moci a 392Nm momentu.

V reálném světě jízdy 2.4litrový benzínový motor necítí rychleji, než entry-level 2,0 l; Jakkoli to zní méně hlučné.

Hyundai ix35 je jedním z plošší na koni-kompaktní SUV na trhu a se nebojí být listoval v rozích (relativně vzato samozřejmě). Vzhledem k tomu, Highlander třídy jezdí na větších 18palcová litá kola, to je impozantní, že tento stupeň jízda je pohodlné, když ne více, než střední-spec Elite model.

Řízení je na straně světla, ale vzhledem k tomu, že to není sportovní auto, je to sotva stojí za zmínku. Pod tvrdé akceleraci Turbo Diesel stupně mohou trpět momentu vola prostřednictvím volantu (není divu, vzhledem k tomu kolik tažné síly, tento motor nemá). Působivé zpracování (pro vysoce jezdecké SUV tak jako tak) na úkor zvýšení kvality; Zatímco jemné nad hladkých povrchů jízda je dotek na straně firmy nad hrubší povrchy... Od října 2010 se změnila elektronický posilovač, zlepšit řízení pocit a pro zlepšení kvality jízdy všech AWD varianty nyní získat ASD zavěšení jako standard. Dáme vám vědět, co si myslíme o změnách velmi brzy, jakmile jsme strávit nějaký čas jízdy aktualizovaný rozsah.

Všechny ix35 lpg jsou velkou hodnotu za peníze s vysokým standardem. Automaticky je kvalitní šest rychlostní box - výrazné zlepšení oproti počtu konkurentů čtyři převodovky. Hyundai ix35 přichází s působivou bezpečnostní prvky jako standard: šesti airbagy, brzdy ABS, elektronická brzda distribuce, trakční & stabilitu ovládání, ovládací orgán brzdového zařízení z kopce a Hill Start Assist kontrolu. Října 2010 předsériová parkovací pomáhat jako standard ve všech stupňů.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama