Nový Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:11
Hyundai se svou ix35 již nadále nemusí dokazovat, že se může měřit s většinou evropských automobilových standardů. To dělá už vzhledem k tomu, že v roce 2007 zahájila prodej i30.

Ale s tímto novým modelem Hyundai nejen tvrdí, že nabízí kvalitu za nízkou cenu, ale také by nám věří, že Hyundai ix35 nabízí SUV vzhled a schopnosti, kompaktní MPV praktičnost a malé hatchback úrovně cenové dostupnosti. Pokud se domníváte, že jeho tvůrce, to není jen kompaktní SUV, ale crossover vozidla.

Ceny začínají na něco přes 17k £ pro model základní dva kolo pohon benzin a natáhnout do minulosti £25k pro top-spec 2.0 CRDi 4WD modelu, takže není pochyb, že Hyundai ix35 je cenově konkurenceschopné. Ale s elegantní a velmi populární Nissan Qashqai a Peugeot 3008 jako konkurence, potřebuje víc než hodnota na svou stranu získat kupujících.

Hyundai ix35 je zjevným cílem je oslovit černovlasí kupce, přičemž demografické spadají do. První model Hyundai představí společnosti "tekutin" návrh jazyka, auta úhlové mříž je zvláště charakteristickým rysem a na naše oči ix35 velmi dobře se hodí.

Existuje výrazný sportovní postoj k ix35. Jeho zúžení boční okna a střechu jsou určeny k vytvoření vzhledu coupé, a výrazné světlomety a kapoty lišty jsou také určeny k dát auto více agresivní charakter. To představuje odvážný skok vpřed od často nevýrazné styling praktikované Hyundai před a je jasné, že Hyundai ix35 je revoluce u Tucsonu, zřetelně zapomenutelný předchůdce.

Hyundai ix35 je o stejnou délku jako typický rodinný hatchback. Hyundai poukazuje na to, že Hyundai ix35 je kratší než mnoho C-segmentu poklopy, ačkoli to je, ve skutečnosti, déle než Nissan Qashqai a v žádném případě malé auto na dlouhá téměř 4,5 metrů.

Využívá platformu, která obsahuje dvě samostatné lehké Rámový nástavec, z nichž zavěšení vzpěrami MacPherson je namontován vpředu, s multi-link set-up na zadní. Dvoufázové tlumiče automaticky upraví pro měkké nebo pevné nastavení podle rychlosti a povrchem vozovky.

Pohon systém je stejný jako se používá v větší Santa Fe, takže je to částečný systém, který v normálních podmínkách, pošle 100 procent síly na přední nápravu. Pokud ztráty trakce na frontě, může poslat až 50 procent síly na zadní kola. Existuje také možnost uzamčení diferenciál na pohon 50/50 režimu s rychlostí až 25mph.

V této oblasti je, že Hyundai ix35 je nejvíce přesvědčivé argumenty pro sebe. Vnitřní povrch je dobré, a v kabině je zdánlivě konstruována s takovou přesností a moudrá volba materiálů, že sotva všimnete, že málokterý z nich jsou měkké na dotek.

Úroveň zařízení jsou vynikající, taky. Standardní vybavení na náš model Premium top-spec je přední, některé náskokem. Vyhřívaná přední a zadní sedadla, kontrola stability ESP, Bluetooth, panoramatické střešní okno, část kožený interiér, zadní parkovací senzory a automatické stěrače a světlomety jsou všechny zahrnuté. Jediným důvodem pro přidání možnosti k modelu Premium je, pokud chcete, navigace, metalíza nebo kompletní kožený interiér. I základní modely stylu mají komplexní sadu seznam.

Naše testovací auto přišel s media pack 800 liber, což s sebou přináší navigace dotykový barevný a zadní parkovací kameru. I bez této možnosti Hyundai ix35 je příjemné místo, kde se, ale to pomáhá, aby vnitřní pocit, prvotřídní a cosseting.

Hlavní rozhraní je srozumitelné a použitelné, a všechny spínací cítí pevné a snadno padá do ruky. Místo řidiče je dobrá, a i když širší rozsah úprav bude vítána - zejména na jak hluboko lze nastavit sedadlo řidiče - většina lidí najde to pohodlné.

Bohužel viditelnost je výrazně průměrný všechny kolem. Velké a B-sloupků a vysoká a úzká zadní sklo omezit vizi. Velká zpětná zrcátka pomoc, ale Hyundai ix35 stále postrádá sklovité, vzdušné atmosféru a všestranný viditelnost nabízené soupeři jako Nissan Qashqai a Škoda Yeti.

Prostoru pro cestující je dostatek, i zadní cestující mohou cítit trochu kvůli stoupající linie a hrabal back střechu, která omezuje prostor pro vysoký zadní cestující. Zavazadlového prostoru je velmi dobrá, v 591 litrů se sedadly nahoru. To bije 540 litrů nabízí Audi Q5 a rozpaků Ford Kuga 360 litrů. Proto není nejpraktičtější-nosič, ačkoli, pevné holoubě zadní sedadlo 60/40 jim brání skládání někde poblíž bytu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 coussygreedge coussygreedge | E-mail | 6. března 2017 v 15:28 | Reagovat

Ziskani uveru je snadne a rychle.

Vyplnte prihlasku online
a penize mate jeste dnes!

Vezmete si penize zde: http://maycat.xyz/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama