Předváděcí vozy Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:15
Je to střední sval turbodiesel 2,0 litrový motor, který bude mít nejvíce osloví ix35 řidiči zájem bohatší konec rozsahu modelu. S plnou 236lb ft točivého momentu dostupné od 1800 otáček do 2500 rpm je snadné udržet motor pohodlně ve svém pásmo výkonů a co nejvíce zrychlení na nabídku. Jinak úplně tempo je dobré i pro SUV této velikosti a hmotnosti, s testovacím čísla odpovídající Hyundai tvrdí 0-62 mph čas 10,2 sec.

Nicméně to není velký prodejce v tomto rozsahu - že čest spadá 114bhp 1.7 CRDi, který je možné pouze se dvěma hnacími, jak s 133bhp 1,6 GDi benzin motor který tvoří entry-level možnost. Pro pohon všech kol nebo auto ' pole, musíte se rozhodnout pro větší 2.0 litr nafty.

Většinu času ix35 2.0 diesel motor je dostatečně rafinovaný, ale to je drsný, když je to studené a zasahuje do kabiny přepážkou, je-li více než mírně práci motoru. Hluk motoru je přirozeně méně zřejmé při jízdě při vyšších rychlostech, ačkoli to by mohlo být quietened dále s minimálním úsilím. Kvůli jeho dostatek točivého momentu ix35 diesel vlajková loď by mohla použít delší šestý vybavení než jeho současná nejvyšší poměr, což ponechává předení na přibližně 2500 rpm 70 mph. 1,7 L CRDI je tišší jako pro jako, ale třeba do práce to poněkud tvrdší než 2.0 litr posuny tato výhoda mírně.

Naše testovací ekonomika bude mít zájem na potenciálním kupcům, taky. V pouhých 36,2 mpg spadlo daleko menšího než oficiální součet přebytků 47.9 MPG pro 2.0 l CRDi. Naše turné postava 43,8 mpg, které bylo nahráno během specifické testovací trasy v mírné tempo na turné, dokazuje, že lepší pohonných hmot je možné dosáhnout, ale aby si to vyžaduje více vědomé úsilí, než by bylo nutné.

Z tohoto důvodu a protože 1,7 CRDi je velice slušný motor jeho reakci a upřesnění, kazdy den jdete pro menší dieselový motor. Větší finanční smysl v každém směru a je pravděpodobné, že pravidelně dostat se blíže k Hyundai kombinované ekonomika tvrzení 78.3 mpg. Jen je třeba být schopen žít bez pohonem všech kol.

Zatímco 2.0 l benzin může zdát dobrá volba pro uložení ještě více peněz díky jeho £1500 spoření přes nejlevnější diesel, bude obětovat hodně. Když energie je citován v 161bhp, točivý moment je pouze 143lb ft a dodáváme vysoko v rozsahu otáček při 4600 ot. To znamená, že na rozdíl od v diesely, udržující rychlost je velmi tvrdá práce. Situace je ještě horší v benzínu svou poznámku boomy motoru a gumové řazení. Pokud chcete ix35, volba mezi zapnul motory by měla být jediná volba motoru, které provedete.

Hyundai ix35 pevněji než většina ostatních soft-roaders jízdy. Rozdíl mezi dvě nastavení, která přijala jeho tlumiče je poměrně subtilní, nejvíce patrné variace je snížení tělo roll, když provedete více požadavků jeho podvozku.

Zda žádáte spoustu podvozku nebo ne, její pevnost je dodáván s nedostatečnou izolaci při nízkých rychlostech, kde ix35 thumps (ačkoli není krach) přes výmoly a silniční nedokonalosti. Při vyšších rychlostech jízdy zlepšuje jak to pohltí hrboly a výmoly lépe. Na dálnici, která je blíže k horní části třídy pro izolaci, přestože je také prostřednictvím pozastavení více hluku, než se většina jeho soupeřů. Z tohoto důvodu by doporučujeme 17 palcové kola z lehké slitiny, dodávané s specifikace stylu spíše než Hyundai placené 18s, protože bočnici pneumatik navíc přidá do šasi schopnost izolovat hrboly a hluk.

Nejpodivnější věc, o způsobu ix35 jednotky, je však elektricky asistované řízení, který má rychlé reakce na několik stupňů u rovně, ale pak zdá otupění, jak více zámku pokračuje. Takže změna jízdního pruhu na dálnici bere pouze změna tlaku na ráfku. Při zachování křivku nebo užívání městské mlýnem, však často octli jsme s větru na více zámek, než jsme původně očekávali. Jeho váha je dobrá, a třebaže neexistuje žádný pocit hovořit, je příjemné množství Samostředící síly.

Obecně použití, ix35 je částečný čtyři-systém pohonu nezáleží na jeho zpracování. Jak již bylo zmíněno dříve, všechny moc zaslána přední kola za normálních podmínek, napomáhání spotřebou a emisemi. Moc je odkloněn dozadu jen tehdy, když frontách detekovat rotace, což je obvykle jen pod tvrdé akceleraci ze zatáčky nebo na nízké plošky. Systém rychle reaguje na přední skluzu a rychle obnovuje řád.

Pohon systém sníží také pomoci udržet auto na trati, pokud nos začne prát celé v ohybu. To bylo jen někdy patrné pod tvrdé jízdy na naše mokré trati, ale přidává další prvek bezpečnosti a manipulaci s přesností nastavení.

Porovnejte ix35 na měkké hon a je zjevně vůdce třídy, pokud jde o jeho nákupu a provozní náklady. Prémiový model podkopává rovnocenné konkurenty jako je Ford Kuga velmi podstatnou částku a entry-level diesel má motivaci ceníkové ceny oproti ekvivalentní Peugeot 3008, taky. Provozní náklady jsou také dobré, přestože Hyundai nenabízí model sub-120g/km, najdete v Nissan Qashqai, které se staví na zadní nohu pro komerční uživatele.

Vzhledem k tomu seznamu standardní vybavení i na základně ix35 styl, je velmi štědrý a že jsou zbytkové hodnoty předpověděl, aby se mezi nejlepší v této třídě, majitelé by měla mít málo způsobit stížností na hodnotu za peníze. Neomezené kilometry, pět rok záruka je poslední pokušení, že pouze jeden další soupeř - sestra značky Kia - může porazit.

Vyhněte se základní úroveň 1,6 GDi benzin: je to krátký moment to těžké auto, a špatné hospodaření, protože to nevrátí nic jako ekonomika CRDi 1,7 litru. Stejný příběh platí pro 2.0 l benzin, který bohužel nabízí žádné zřetelné výhody oproti ekvivalentu nafty než cenu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama