Recenze Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:24
Hyundai ix35 zůstává jedním z nejvíce stylové SUV, i když už se to trochu. Jeho osobitý styl a vysoce jezdecké zavěšení tendenci žaludku hlavy kamkoli jde to a rozhodně to pocit velmi moderní auto.

Dostanete ji za dvě hlavní specifikace - entry-level styl a horní řady Premium - nabízejících volbu nebo 1,7 litru nebo 2,0 l CRDi vznětové motory 1,6 litru benzinu. Dostanete možnost benzin v základní model ve stylu a to přichází pouze s pohonem dvou kol. 1,7 L CRDi také přichází v dva-pohon kola, zatímco 2.0 litr přijde jako model limuzín jako standard. Všechny motory vybaveny manuální převodovky, a to až na pohon, kde si můžete vybrat mezi manuální nebo automatický (je-li opravdu máte). Jako Hyundai i30 Hyundai ix35 je dobrý 10cm delší než jeho hlavní competitior, Nissan Qashqai, (který je také stále trochu starý, ale je stále nahrazeny v roce 2014), který vytváří překvapivé množství extra místnosti uvnitř auta.

Interiér je ve vyšší kvalitě, že předchozí modely, se všemi předměty a armatury pocit, pevná a dobře konstruovány s Bauermedia řídicí panel, který se ukazuje být velmi snadné použití. Horní rozsah prémiové modely nabízejí také panoramatickou skleněnou střechou, klimatizace, automatické stěrače čelního skla, vyhřívaná kožená sedadla a bezklíčové odemykání, osazené jako standard. Ix35 měkké zavěšení set-up je velmi pohodlné se svézt v dlouhotrvající cesty a celkově zůstává naprosto dokonalý rodinný křižník s úrovní slušný komfort, slušná příslušenství a spravovatelné rozměry.

Často existuje nějaký rozdíl mezi uváděné ekonomika údaje od výrobců a realitou řídit auto na silnici, a rozhodně jsme zjistili, že Hyundai ix35 se snažil zápas Hyundai reklamované kombinované obrázek 47 mpg. Také jeho vyúčtování daně silniční není obzvláště přátelské, 139-189g/km CO2 emisí v celé šíři pevně přistání v daňové skupiny F, který bude stát 140 Libra za rok. Zjistili jsme, že 1.6litrový benzínový model byl o něco efektivnější, ale nenabídl stejnou úroveň výkonnosti, což ve skutečnosti je to pohodové jízdy. Nejvíce ekologicky přátelské model je dva kolo pohon 1,7 l CRDi diesel, který vrací 48.7mpg v kombinované spotřebě pohonných hmot a vyzařuje 138g/km CO2, což je stále vyšší, než mnozí z jeho soupeřů. Ale pokud jdete pro Hyundai ISG stop-start systém, zjistíte, že ekonomika jde do 54,3 mpg, zatímco emise CO2 jít až 135 g/km. Ale i tak to není nejhezčí obrázek dlouhodobých provozních nákladů. Však velká část tohoto dodatečných nákladů bude kompenzováno pět rok záruka, která by měla pokrýt většinu faktury za opravy a udržování celkové trávit cenově.

Hyundai ix35 je skutečně nejlepší při jízdě po městě, kde jeho vyvýšené světlá výška dává řidiči skutečně impozantní pohled na silnici před sebou. Že výška a měkké zavěšení set-up také spravuje, aby lehké práce absorbuje téměř ve všech větších výmolech a shazovat hrboly, že britské silnice může hodit na něj. Jízda je celkově velmi pohodlné, zároveň vynikající vnitřní izolace filtry se téměř vítr, silniční a pneumatik hluku zvenčí, odstranění hodně stres spojený s jízdu ve městě. Motory v nabídce jsou všechny docela tichý, i v případě, že řízený rychlostí dálnice, zatímco klimatizace, která je vybavena jako standard je interiér velmi příjemná, se v průběhu všech jízdách. Hyundai zlepšila kvalitu interiérů ve všech svých vozů a ix35 určitě těží z vytvořené z vyšší úrovně materiálů. To znamená, že jeho původ jako značka rozpočtu jsou stále naráží na některých přepínačů a ovládacími prvky cítit poněkud křehčí a levné, a nakonec se to prostě necítí tak hezky sedět jako někteří z jeho soupeřů.

Byste očekávat, že jakýkoliv dostatečně dobré SUV se velmi praktické a ix35 nenechá straně. Přiměřeně velké botě nabízí 591 litrů zavazadlového prostoru s standard-fit split skládání zadních sedadel stále na místě. To je méně, než najdete v Škoda Yeti, zatímco ix35 vysoké zatížení lip je také nakládání a vykládání objemné předměty docela trapné občas. Tento postup se opakuje s tvarem boot, jehož rozměry jsou stejně neohrabaný, s zadních sedadel ani skládání zcela plochá, aby navigace již položky uvnitř ještě složitější. Řekl, složit zadní sedadla a prostor rozšíří mnohem velkorysejší 1436 litrů, což je výrazně větší, než co dostanete v Nissan Qashqai. Existuje také spousta úložný cubbies rozptýlené po celém interiéru, s velké přihrádce pro rychlé a snadné, schováte.

Hyundai ix35 utrpěl malý pokles o tři místa od 18 až 21 v 2013 Driver Power zákaznické spokojenosti průzkumu seznamu 100 nejlepších aut, takže je to stále stejně spolehlivé, jako vždy, s vlastníky se obecně šťastná parta. Totéž nelze říci docela pro Hyundai, která utrpěla poměrně velký pokles v žebříčku výrobců, klesající sedm míst k rozhodně poloviny tabulky 14. To je skutečné zklamání po Hyundai výzvou pro nejvyšší pět pozici v roce 2012, takže uslyšíte 2014 hlasování - lze ji obnovit? Do té doby je třeba zdůraznit, že Hyundai skóre pro spolehlivost celé škále zůstanou vysoké, s další kategorií, přičemž ty opravdu zklamal. Nebyla žádná zásadní připomíná a mnoho z jeho částí a osvědčené a základy sdílí s jeho sestrou auto, i30. Jako Kia, Hyundai nyní nabízejí obecně vysoce kvalitní produkt, s jen pár levné vyhlížející tvrdých plastů, nechat ho v interiéru. Hyundais nyní také tendenci v Euro NCAP crash testy bezpečnosti a ix35 se podařilo zajistit plnou díval se pět hodnocení, získal působivým 90 procent dospělých ochranu a neméně vynikající 88 procent pro ochranu dětí - Takže kupující může mít opravdový komfort v ix35 je schopnost chránit své milované. Také všechny modely jsou dodávány s záruka bez omezení kilometrů pět let jako standard, který by měl dále pomoci udržet v tip-top stavu v prvních letech vlastnictví.

Hyundai ix35 nesmí být nejmenší SUV, tam už, ale představuje výhodný nákup - kdyby jen proto, že rádi Hyundai fit vyhřívaná přední a zadní strany sedadla jako standardní vybavení, a není mnoho dalších výrobců neudělal. Najdete tu i zadní parkovací senzory a Bluetooth rovněž zahrnuty jako součást standardní balíček, ale pokud máte dostatek peněz navíc zvolit Media Pack, Hyundai ix35 je upgradován na sat-nav, bezklíčkové startování a Couvací kamerou pro správnou míru. Je to také ještě opravdu dobře vypadající auto - lepší než téměř vše, až do dnešního dne - jeho soupeřů, které jí pomáhá udržet silný prodejní hodnotu na trhu s ojetými, pokud jde o prodej. To není tak žádoucí, jako jeho hlavní rival SUV Škoda Yeti, ale bude rozhodně to lepší z druhé ruky se zabývají že Ford Kuga. Hlavní předností je však záruka pět rok/neomezený počet kilometrů-což je dost dobrý, na jeho vlastní, ale je ještě lepší, protože to je také plně přenositelné na další vlastníky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama