Test Hyundai ix35

15. ledna 2014 v 20:57
Hyundai ix35 je blízko v konceptu Nissan Qashqai, ale je to jako působivé?

Uvnitř & venku: 7/10

Správnou volbu barevného odstínu vaší ix35. Hyundai návrháři povolili příjemně volný průchod na vnější stylu, jeho crossover, ale jejich práce je ztracen, pokud zadáte v černém autě. Pak znovu Pokud nechcete otáčet, to je barva pro. Raději jsme ho v zářivě kovově odstínu. Je to opravdu moderní tvar, od anonymní Hyundais starých.

Totéž lze říci o interiér: existuje skutečný vkus k návrhu řídicí panel. Jeho výkon je dobrý, se slušným výběrem z plastů. Nejsem první, kdo poukazují na to, že je to škoda že volantu, řadicí páky a ruční brzdy nejsou ořízne v kůži - zejména jako kolo, samotné funkce užitečné prvky pro audio systém a tempomat. Spravedlnost použité plastové dost hmatové, ale Nissan Qashqai připadá hezčí ze sedadla řidiče pouze z tohoto důvodu.

Z hlediska vnitřního prostoru cestující jsou dobře postaráno. Neexistuje prakticky žádný zadní přenosu tunel, takže nohy v prostředním sedadle je skoro tak dobrý jako vnější dvě. Boot je dobrá velikost, i když prohlížet pod to a je to neuvěřitelný jak velké náhradní kolo dobře je. Je to škoda, že zadní sedadla nejsou složit úplně plochá, ale pak zase taky Qashqai.

Motor & převodovka: 5/10

Nemůžu vinit, výkon na nabídku od 2,0 l CRDi přeplňovaný vznětový motor; je to opravdu silné jednotky. Maximální výkon je citován jako 136hp, zatímco tam je na 1320 Nm točivého momentu k dispozici. To ohrožovat od velmi nízkých otáček, takže pocit ix35 rychleji než jeho 10,8 druhá 0-100km/h čas naznačuje, že bude. To není auto, které prostřednictvím, jak si pospíšit gearchange není tak přesné porovnání s jeho soupeři.

2.0 Litr nafty je jedinou možností motoru v době psaní, all nové 1,7 litru jednotka je na obzoru. Doufejme, že to je trochu klidnější, jako současný motor je vokální vůbec časy.

Jízda azpracování: 4/10

Ve městě pohodlí nedělá to dobrý podvozek. To je v podstatěHyundai ix35 test jen strana trik. V tomto nastavení to pohltí vše hodil na něj a cítí se velmi pohodlné. Nicméně na otevřené silnici nebo na dálnici není až tak působivé. To dělá dobrou práci, namáčení do větší hrboly a výmoly, ale jízda není klid vůbec, takže zážitek pro cestující, je neposedný.

To není jméno zábavu za volantem. Řízení na první pocit znecitlivění, ale s seznámení je jasné, že váha je poněkud nekonzistentní, snižuje důvěru v autě na klikatých silnici. Vše ve všech ix35 není špatné auto, ale dát to proti Qashqai a je to na jeho podvozku, že se cítí více kompletní.

Zařízení, ekonomika & hodnota za peníze: 7/10

I přes větší motor jsme se v průměru o stejnou spotřebu paliva v Hyundai 2.0 litr jako jsme to udělali v 1,5 litrový turbodiesel Qashqai, což je dobrý výsledek. Ta postava byla 8,0 l / 100km (35,3 mpg).

Testovaný Hyundai Ix35 2.0 litr nafty je cena kolem stejné značky jako Qashqai 1,5 l a Hyundai je nadšeně specced jako standard. Za €26,995 dostanete šesti airbagy, kontrola stability ESP, elektrické ovládání oken všestranný, vyhřívaná, sklopná elektrická zpětná zrcátka, klimatizace, tempomat, USB a aux-in připojení pro stereo, Bluetooth telefonování, ovládací prvky namontované volant, 17coul slitiny a mnohem víc.

Emise jsou hodnoceny jako 147g/km, což klade ix35 do daňové skupiny C. Nadcházející verze 1.7litr bude v kapele A.

Aby na Nissan Qashqai na vlastní hru vždy bude těžké rozhodnutí pro Hyundai ix35. V některých oblastech spravuje, zejména co se týče designu a rozložení - a výkon vznětového motoru. Celkově však Nissan cítí elegantněji a je nyní záležitost MINI Countryman potýkat s příliš. Máme podezření, že Hyundai ix35 test bude dařit lépe, když přijde nový motor.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama